دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1399 - 21:40
حدادی:

اولویت‌های کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تعیین شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلس کشور و شوراها در مجلس از تعیین ۸ اولویت کاری برای این کمیسیون خبر داد.
کد خبر : 524674
165118752_233637370daaac.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلس کشور و شوراها در مجلس، با اشاره به نشست‌های امروز کمیسیون امور داخلی و شوراها با اشاره به نشست نوبت عصر کمیسیون بیان کرد: قرار بود وزیر کشور برای پاسخ به سؤال تعدادی از نمایندگان در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حضور پیدا کند، اما وزیر به دلیل کسالت در نشست حاضر نشد.


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه نشست اولویت‌های کاری کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت 8 اولویت کاری به تصویب رسید. بر این اساس طرح قانون مدیریت جامع شهری و روستایی، لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود در اولویت قرار گرفتند.


وی افزود: همچنین بررسی طرح اصلاح جدول حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس و افزایش تعداد 40 نماینده، لایحه اصلاح ماده 35 آیین‌نامه معاملات شهرداری‌ها، طرح تشکیل استان گلساران، طرح نظام انتخابات تناسبی و لایحه جامع انتخابات به صورت اولویت در دستور کار کمیسیون امور داخلی کشور قرار می‌گیرد.


این نماینده مجلس بیان کرد: قانون جامع تقسیمات کشوری و شفافیت مالی انتخابات از جمله مباحثی است که در کمیسیون به آن رسیدگی می‌شود.


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار کرد: اولویت‌های کمیسیون بر اساس نشست با مرکز پژوهش‌ها بررسی و جمع‌بندی شده است.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته