دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد عنوان کرد؛

توانایی دانشگاه‌ها و نیروی انتظامی در کاهش انحرافات جامعه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: دانشگاه‌ها و نیروی انتظامی مانند تکه‌های پازلی هستند که می‌توانند در کنار هم در جامعه با انجام وظیفه درست خدمت‌رسانی کرده و با کاری علمی بخش عمده‌ای از انحرافات جامعه را کاهش دهند.
کد خبر : 524578
index2.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، محسن مرادی در دیدار با سردار علیرضا مظاهری فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: آرامش و امنیت امروز مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم و تلاشگر نظامی و امنیتی و قضائی بوده که در سایه این مجاهدت‌ها شاهد ایجاد فضایی امن برای رشد و توسعه استان هستیم.


وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و نیروی انتظامی مانند تکه‌های پازلی هستند که می‌توانند در کنار هم در جامعه با انجام وظیفه درست و به‌موقع خدمت‌رسانی کرده و با کاری علمی و منطقی بخش عمده‌ای از انحرافات جامعه را کاهش دهند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر همکاری و تعامل دانشگاه با نیروی انتظامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان  شمالی با توجه به ظرفیت‌های موجود در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ... این آمادگی را دارد که در زمینه‌های مختلف اجتماعی با همکاری‌های نیروی انتظامی، استادان و دانشجویان این دانشگاه پژوهش‌های کاربردی انجام دهد.


به گزارش آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در محل کار فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه قدردانی کرد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته