دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1399 - 12:40
مدیرکل امور اداری و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی:

غرب در ایجاد مانع برای پیشرفت نظام اسلامی شکست خورده است

مدیرکل امور اداری و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی به موفقیت‌های عرصه پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی را نشانه شکست غرب در ایجاد موانع برای جلوگیری از پیشرفت نظام اسلامی دانست.
کد خبر : 524479
IMG-20201020-WA0004.jpg

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، امید طیاری با حضور در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان که با حضور روسای واحدهای این دانشگاه در استان کرمان به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با یادآوری موفقیت‌های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی بر آمار ارائه شده از سوی رئیس دانشگاه توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به تعداد مستندات علمی وب آو ساینس سال 2020، رتبه 71 بین‌المللی و رتبه نخست ملی را کسب کرده که رتبه‌ای قابل توجه است.


وی دستیابی به این موفقیت‌ها در عرصه پژوهش و فناوری را نشانه شکست غرب در ایجاد موانع برای جلوگیری از پیشرفت نظام اسلامی ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی نقش خود را در تولید علم و ایجاد اشتغال مبتنی بر دانش به‌خوبی ایفا خواهد کرد و این آمارها مبین موفقیت‌هاست.


مدیرکل امور اداری و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه‌ به نظام رتبه‌بندی واحدهای دانشگاهی افزود: این رتبه‌بندی بخش‌های مختلفی دارد که واحدهای دانشگاهی موظف به انجام آن هستند؛ بنابراین رئیس واحدهای دانشگاهی باید اهتمام ویژه‌ای به این امر داشته باشند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته