دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1399 - 11:08
وزیر خزانه داری آمریکا:

توافق میان امارات و اسراییل توانایی مقابله با ایران را فراهم می‌کند

وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد در زمانی که ترامپ در تلاش برای ایجاد ثبات در منطقه است، توافق میان امارات و اسراییل توانایی مقابله با فعالیت‌های ایران را فراهم می‌کند.
کد خبر : 524472
8.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «استیو منوچین» وزیر خزانه‌د‌اری آمریکا، در امارات ضمن تمجید از سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به اتهام‌زنی علیه ایران پرداخت.


به گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم»، وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: «توافق میان امارات و اسراییل توانایی مقابله با فعالیت‌های ایران را فراهم می‌کند، آن هم زمانی که دونالد ترامپ برای ایجاد ثبات در منطقه تلاش می‌کند».


منوچین در ادامه با ادعای اینکه توافق میان ابوظبی و تل‌آویو برای دو طرف منفعت به همراه خواهد داشت،‌ گفت واشنگتن چشم‌انتظار همکاری با ابوظبی و تل‌آویو است.


این اظهارات در حالی است منابع خبری، امروز، گزارش دادند که قرار است اولین هیأت رسمی امارات وارد تل‌آویو شود.


شبکه «سی.ان.ان» نیز با پوشش بخشی از سخنان وزیر خزانه‌داری آمریکا گزارش داد که منوچین با اشاره به توافق صلح میان ابوظبی و تل‌آویو گفته است که این توافق آن‌ها را قادر خواهد ساخت در مقابل آنچه نفوذ بد ایران خواهد شده است،‌ به‌صورت متحد ایستادگی کنند.


این اظهارات پس از آن است که امارات و بحرین اخیراً با وساطت دونالد ترامپ عادی‌سازی کامل روابط خود را با رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته