دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1399 - 10:22
جانشین رئیس پلیس راه ناجا:

مرگ و میر بر اثر تصادفات در کشور کاهش داشته است/ پلیس یک زمانی خودش مجروحان را به بیمارستان می‌رساند

جانشین رئیس پلیس راه ناجا گفت: در گذشته افسران پلیس مجروحان را با خودروهای عبوری به مراکز درمانی می‌رساندند اما در سال‌های اخیر زیرساخت‌های ترافیکی روز به روز بهتر می‌شوند.
کد خبر : 524452
57496765.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ایوب شرافتی در مراسم تجلیل از نمونه‌های ترافیکی که در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: دستگاه‌های مختلفی مانند راهداری، اورژانس، ترافیک، انجمن‌های صنفی در تصادفات با پلیس راهور همکاری می‌کنند.


وی اظهار کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین عامل در تصادفات است و اگر خودرو و جاده‌ها مشکلاتی داشته باشند، راننده می‌تواند شرایط را کنترل کرده و از تصادفات جلوگیری کند.


جانشین رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به رانندگان نمونه ترافیکی افزود: رانندگان محترمی که امروز در جمع ما حضور دارند، از بین ۶۰۰ هزار نفر، بر اساس سوابق سامانه اجرائیات پلیس دو سال متوالی هیچگونه تخلف و تصادفی نداشته‌اند. با اینکه این افراد شب و روز رانندگی می‌کنند و شغل آنها رانندگی است اما هیچ تخلفی انجام نداده‌اند.این رانندگان بستر امنی در حوزه ترافیک ایجاد می‌کنند و بنابراین وظیفه پلیس تجلیل از رانندگان حرفه‌ای است.


شرافتی ادامه داد: وضعیت ترافیکی ما روز به روز بهتر می‌شود. در سال ۸۵ به ازای هر ۱۰۰هزار نفر، ۴۰ نفر بر اثر تصادفات کشته شدند اما در سال ۹۸ این آمار به ۱۹ نفر رسید.


وی افزود: در سال‌های قبل اورژانس به محل حادثه نمی‌رسید و ما افسران پلیس مجروحان را با خودروهای عبوری به مراکز درمانی می‌رساندیم. اما در سال‌های اخیر زیرساخت‌های ترافیکی روز به روز بهتر می‌شوند.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

برچسب ها: تصادف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته