دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1394 - 10:10

درخشش دانشجویان واحد جویبار در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان

رضا یزدانی و مسعود اسماعیل‌پور دانشجویان واحد جویبار در مسابقات دومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان درخشیدند.
کد خبر : 52442

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دومین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با حضور 11 تیم خارجی و 4 تیم داخلی از روزهای 5 و 6 آذر جاری در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.


در فینال این مسابقات در 97 کیلو در حساس ترین مسابقه رضا یزدانی دانشجوی دلاور واحد جویبار و قهرمان جهان برابر جک وانر قهرمان المپیک لندن قرار گرفت که یزدانی در یک کشتی زیبا و دیدنی در حالی که فقط یک دقیقه و سی ثانیه از مسابقه گذشته بود توانست مقتدرانه 10 بر صفر قهرمان المپیک لندن را شکست دهد .


همچنین در این مسابقات مسعود اسماعیل پور دیگر دانشجوی ورزشکار واحد جویبار در وزن 65 کیلوگرم موفق شد در دیداری تمام ایرانی مرتضی قیاسی را از تیم مرکوری آمریکا 5 بر یک از پیش رو بردارد.


دکتر جانباز قبادی رئیس واحد جویبار در پیامی قهرمانی دلاور مردان جویباری و دانشجویان قهرمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار را به خانواده و مردم دلاور پرور شهرستان جویبار و ملت غیور ایران تبریک گفت و افزود: از اینکه قهرمانانی از این واحد دانشگاهی در عرصه‌های جهانی حضور پیدا می‌کنند برای بنده و مردم غیور جویبار افتخار بزرگی محسوب می شود و از همه این قهرمانان عزیز که دل مردم را شاد کردند قدردانی و تشکر می کنم.


دانشجویان دلاور واحد جویبار برای تیم بیمه رازی قهرمان این دوره از مسابقات به میدان رفتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته