دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام جمعه زابل:

دانشگاه‌ باید در زدودن حس ناتوانی از جامعه مؤثر باشد

امام جمعه شهر زابل گفت: حس ناتوانی می‌تواند از خود ناتوانی خطرناک‌تر باشد و این دانشگاه‌ها هستند که می‌توانند در زدودن این حس از جامعه مؤثر باشند.
کد خبر : 524413
image_2020_10_20-8_19_34_864_mID.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زابل، حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی در دیدار حبیب‌الله جوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل گسترش و تعمیق رابطه دانشگاه‌ها و نیازهای مردم را خواستار شد و اظهار کرد: حس ناتوانی می‌تواند از خود ناتوانی خطرناک‌تر باشد، جامعه سیستان به سرعت به سمت حس ناتوانی پیش می‌رود و این دانشگاه‌ها هستند که می‌توانند در زدودن این حس از جامعه مؤثر باشند.


وی جهاد فی سبیل الله در این منطقه را ایجاد اشتغال پایدار و زدودن گردوغبار رنج از چهره مردم سیستان دانست و افزود: دانشگاه‌ها به‌عنوان نرم‌افزار خرد و عقل منفصل جامعه می‌توانند در زمینه تولید باور توانمندی پیشگام باشند.


امام جمعه زابل عنوان کرد: اگر دورتادور سیستان دیوار شود، خاک زرخیز این سرزمین، آب کم و هوای این منطقه ثروت هستند. ولی حس ناتوانی باعث شده مردم و مسئولان به سمت یاس و ناامیدی از اصلاح اوضاع کنونی پیش بروند و آینده‌ای روشن را متصور نباشند.


عزیزی خواستار حضور مشاوران و متخصصان دانشگاه آزاد اسلامی در نماز جمعه شد و خاطرنشان کرد: حضور این مشاوران و مشاوره دادن به مردم در حوزه‌های مختلف به‌ویژه خانواده، می‌تواند در داشتن جامعه‌ای سالم مؤثر باشد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته