دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1399 - 09:00
پارساپور تشریح کرد؛

پذیرش غیر‌حضوری قبول‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی چگونه است؟

رئیس شورای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان دستورالعمل پذیرش غیر‌حضوری قبول‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.
کد خبر : 524411
پارساپور.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس آتسا پارساپور در شورای تخصصی  آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان دستورالعمل پذیرش غیر‌حضوری قبول‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح و اظهار کرد: دانشجویان باید پس از مشاهده نتایج خود در سامانه www.azmoon.org، وارد لینک https://edu.iau.ac.ir (پرتال اطلاع‌رسانی سیستم آموزش دانشگاه آزاد اسلامی) (آموزشیار) شوند و از طریق این پورتال علاوه بر ورود به سامانه آموزشیار فرم‌های لازم برای تکمیل و الصاق را نیز دانلود کنند.


وی افزود: پذیرفته‌شدگان باید مطابق آموزش گام به گام‌ ثبت‌نام و  جدول زمان‌بندی که در سایت دانشگاه آزاد بندرعباس و صفحه اینستاگرام دانشگاه بارگذاری شده در موعد مقرر به ثبت‌نام مجازی اقدام و بعد از اعلام‌ برای تحویل مدارک باید نسبت به تحویل اصل مدرک تحصیلی خود به دایره ثبت نام دانشگاه مراجعه کنند.


رئیس شورای تخصصی  آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان ادامه داد: داوطلبان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت واحد دانشگاهی و در بخش اطلاعیه‌ها تمام دستورالعمل‌های صادر شده را مشاهده کنند و در صورت ابهام می‌توانند با تلفن‌های 33677508 و 09175269200 روابط عمومی دانشگاه آزاد  اسلامی هرمزگان تماس بگیرند  یا سؤالات خود را در فضای مجازی از طریق شماره فوق یا صفحه رسمی اینستاگرام دانشگاه در دایرکت مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.


پارسا‌پور افزود: علاوه بر پاسخگویی به دانشجویان توسط حوزه روابط عمومی، تلفن‌های آموزش دانشگاه با شماره‌های 33664394  و 33665500 الی 4 داخلی 1130 از ساعت 8‌ صبح الی 18 آماده پاسخگویی به تماس‌ داوطلبان است.


انتهای‌ پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته