دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1394 - 09:51

قهرمانی کاراته و بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در استان سمنان

تیم‌های دختران دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در دو رشته و در بین واحدهای دانشگاهی استان سمنان به مقام قهرمانی دست یافتند.
کد خبر : 52431

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در مسابقات کاراته و بدمینتون قهرمانی واحد‌های دانشگاهی استان سمنان که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد، تیم دختران این دانشگاه توانست در هر دو رشته به مقام قهرمانی دست یابد.


در مسابقات بدمینتون پنج تیم از واحدهای دانشگاهی سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدی شهر شرکت داشتند که تیم دختران دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود متشکل از زهرا جلالی، آرزو شاکر، زهرا صادقلو، مرضیه عرب عامری و سکینه مرادی با مربیگری خدیجه جلالی به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های دامغان و گرمسار به ترتیب به مقام نایب قهرمانی و سومی رسیدند.



همچنین در مسابقان کاراته دختران دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان؛ دانشگاه آزاد شاهرود توانست با اقتدار حریفان خود را پشت سر بگذارد و به مقام قهرمانی مسابقات برسد. در این مسابقات نیز که در دو بخش کاتا و کمیته برگزار شد سمنان مقام دوم و مهدی شهر به مقام سومی اکتفا کرد.


اعضای تیم دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را فاطمه امینی، فرشته عرب عامری، سارا بهادری، ملیکا عرب محمدی، فروغ اسماعیلی و فرشته جعفری با مربیگری سمانه صفوی تشکیل می‌دادند. در این دوره از مسابقات و در بخش کاتا؛ فاطمه امینی از شاهرود توانست به مقام اول برسد.



چندی پیش دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود توانسته بود در شطرنج دختران و نیز کاراته و تکواندو پسران نیز مقام قهرمانی استان را کسب کند.


شاهرود به عنوان قهرمان مسابقات شطرنج، کاراته، تکواندو و بدمینتون استان سمنان، اسفند امسال باید به نمایندگی واحدهای دانشگاهی این استان در مسابقات کشوری شرکت کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته