دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امروز روی آنتن می‌رود؛

توصیه‌هایی برای مبتلایان به سرطان در برنامه خانواده شبکه یک سیما

برنامه سیمای خانواده با حضور یک پزشک متخصص، مراقبت‌های مربوط به مبتلایان به سرطان را بررسی می‌کند.
کد خبر : 524286
d85a66dd-7246-47f5-9b22-524777c3b72b.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سرطان یکی از بیماری‌هایی است کمتر کسی است که اطلاعی درباره آن نداشته باشد، به همین دکتر دکتر احمدرضا سروش، متخصص جراحی تیروئید، توصیه های ویژه ای دراین باره دارد.


 دکتر احمد رضا سروش که مهمان امروز برنامه سیمای خانواده است، موضوع، سرطان بویژه سرطان معده را برای گفت وگو با مخاطبان این برنامه در نظر گرفته است.


وی  در این برنامه علاوه بر صحبت درباره روشهاي تشخيصي سرطان معده، روش‌های جراحی باز ولاپاروسكوپی، بهترين روش درمان و جايگاه شيمی درمانی و راديوتراپی، توصیه‌هایی هم به خانواده‌های دارای افراد مبتلا به سرطان بیان می‌کند.


به گفته دکتر سروش، بی اشتهایی و سوزش سر معده به تنهایی نمی تواند نشان دهنده سرطان معده باشد، اما در صورتی که به طور روزانه این نشانه‌ها را دارید، بهتر است با یک پزشک فوق تخصص گوارش مشورت نمایید.


علاقه‌مندان به اطلاع کامل‌تر در این باره می‌توانند امروز ساعت 19 : 12 دقیقه بیننده برنامه سیمای خانواده از شبکه یک باشند.


برنامه سیمای خانواده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با تهیه‌کنندگی علی اصغر صدیقی هر روز به جز جمعه‌ها بصورت زنده پخش می‌شود.


انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته