دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1399 - 15:39
مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان:

سوء مدیریت‌ها ریشه بسیاری از مشکلات کشور است

مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان گفت: ریشه بسیاری از مشکلات کشور به علت سوء مدیریت‌ها در کشور است.
کد خبر : 524016
photo_2020-10-18_14-17-09.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، محسن نیازمند در نخستین دوره تربیتی و تشکیلاتی خط امام(ره) که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد، اظهار کرد: عده‌ای تلاش دارند ریشه همه مشکلات کشور را در مذاکره و تسلیم شدن در برابر جریان سلطه نشان دهند در صورتی که ریشه بسیاری از مشکلات به علت سوء مدیریت‌ها در کشور است.


وی با بیان اینکه در هر دوره، برخی از افراد تلاش دارند تا دین را ملعبه رسیدن به امیال خود قرار دهند، افزود: برخی مواردی را مطرح می‌کنند که تحریف واقعیت‌های اسلام است و این افراد از دین برای رسیدن به خواسته‌ها و مطامع خود بهره می‌گیرند و به‌دنبال سیاسی کردن دین یا سیاسی بازی هستند، این در صورتی است که اعتقاد داریم، سیاست باید دینی شود.


مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان شکست جریان ملی شدن صنعت نفت و وضعیت برجام را نمونه‌ای از نتایج اعتماد به جریان سلطه دانست و ادامه داد: ملی شدن نفت نمونه آشکار از خباثت آمریکاست و این نشان دهنده آن است که لازمه حل مشکلات در مقاومت و نگاه به داخل است و نباید به‌دنبال آن باشیم که ریشه حل همه مشکلات را در تسلیم شدن به جریان سلطه گره بزنیم.



 نیازمند با اعلام اینکه، دانشجو باید به شرایط جامعه، کشور و دنیا حساس باشد، عنوان کرد: دشمن به‌دنبال آن است که دانشگاه و دانشجو خنثی باشد و این در صورتی بوده که مطالبه‌گری و حساس بودن دانشگاهیان در این شرایط بسیار مهم و اثرگذار است.


نقش دانشجویان بسیجی در حل مشکلات کشور


وی با بیان اینکه، دانشجویان بسیجی نشان دادند هر جا کشور و مردم دچار آسیب شده‌اند، وارد صحنه می‌شوند و همواره در کنار مردم هستند، گفت: مشکلات در جامعه زیاد است؛ اما این نباید دلیل بی‌تفاوتی باشد و به همین دلیل دلسوزان و بسیجیان پرتلاش‌تر وارد صحنه شده‌اند و تلاش‌ بسیجیان در وقوع زلزله و سیل و اخیراً مبارزه با ویروس کرونا نمونه‌هایی از آنهاست.


نیازمند با بیان اینکه تلاش ائمه و بزرگان حفظ دین خداست، اضافه کرد: تلاش ائمه و بزرگان دین اسلام مانند صلح امام حسن علیه‌السلام و یا شهادت امام حسین علیه‌السلام در راستای حفظ دین است.


به گزارش آنا، نخستین دوره تربیتی و تشکیلاتی خط امام(ره) با حضور 25 نفر از دانشجویان از 27 الی 30 مهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته