دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1399 - 14:34
آنا خبر می‌دهد؛

تعیین وضعیت پذیرفته‌شدگان بدون آزمون و انتظار برای نتایج رشته‌های باآزمون/ مهلت اعزام به خدمت کنکوری‌ها تا پایان آذر تمدید شد

براساس اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی داوطلبان پذیرفته شده در رشته‌های بدون‌آزمون در صورت پذیرفته شدن در رشته‌های باآزمون می‌توانند انصراف دهند.
کد خبر : 523998
_MID0547.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، پس از اعلام نتایج دوره بدون آزمون کنکور سراسری ثبت‌نام دانشجویان جدید در دانشگاه‌ها آغاز شده است بسیاری از داوطلبان پذیرفته‌شده در دوره بدون آزمون می‌پرسند که نباید منتظر اعلام نتایج دوره باآزمون باشند و بعد از آن ثبت‌نام کنند.


با وجود پیگیری‌های خبرنگار آنا از مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور هنوز پاسخی در این زمینه ارائه نشده است. اما مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده که داوطلبان می‌توانند ثبت‌نام کنند و در صورت انصراف از این رشته‌ها هزینه‌های پرداخت‌شده به آنها عودت خواهد شد.


سوال دیگر مربوط به داوطلبان مشمول است، تعدادی از این داوطلبان باید تا روز 3 آبان‌ماه اعزام می‌شدند که سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشمولان می‌توانند زمان اعزام به خدمت را تا 30 آذرماه تمدید کنند.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته