دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صادق ورمزیار در گفتگو با آنا:

استقلال حال و روز خوشی ندارد/ فکری باید مقتدرانه تصمیم بگیرد/ قول قهرمانی سخت است

پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال، شرایط تیم اصلا مناسب نیست.
کد خبر : 523731
20201015_141942.jpg

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره حضور فکری در تیم استقلال گفت: فکری یکی از بازیکنان بااخلاق استقلال بوده و زمانی که برای این تیم بازی می‌کرد زحمت زیادی می‌کشید. امیدوارم که در کسوت مربیگری استقلال بتواند روزهای خوب خود را در استقلال تکرار کند و تیم به شرایط قابل قبول برسد.


وی در مورد شرایط این روزهای تیم استقلال  اظهار کرد: واقعیت این است که استقلال حال و روز خوشی ندارد و در حال حاضر پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته شده و  سرمربی تیم نمی‌تواند نقاط قوت و ضعف تیم را پوشش دهد. در این شرایط  برخی از بازیکنان هم از تیم جدا خواهند شد و با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات سرمربی نمی‌تواند در پست‌هایی که به تقویت نیاز  دارد بازیکن جذب کند. تا شروع مسابقات لیگ هم زمان زیادی باقی نمانده همین موضوع می‌تواند استقلال را با چالش روبرو کند.


 پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه عدم ثبات مدیریت شرایط استقلال را با چالش روبرو کرده است گفت: متاسفانه در این چند سال اخیر استقلال با عدم ثبات مدیریت بسیار روبرو بود. به اعتقاد من این موضوع نه تنها در فوتبال بلکه در هر مجموعه دیگر می‌تواند آسیب‌زا باشد، اگر استقلال در این چند وقت نتوانسته انتظارات را برآورده کند یکی از اصلی‌ترین دلایل آن همین عدم ثبات مدیریت است.


 ورمزیار در مورد دستیاران فکری  عنوان کرد: به نظرم فکری باید خیلی مقتدرانه تصمیم بگیرد اگرچه سنش نسبت به بقیه دوستان کمتر است اما باید به عنوان سرمربی اقتدار خود را حفظ کند. افرادی هم که به عنوان دستیار در کنار او حضور دارند همگی زحمات زیادی برای استقلال کشیدند.مرفاوی یکی از بهتری‌‌های استقلال است که از نظر فنی هم بسیار قابل قبول است. سیروس دین محمدی هم چنین شرایطی دارد و می تواند به استقلال کمک کند. حنیف عمران‌زاده و دیگر دوستان هم زحمت زیادی برای استقلال کشیدند به نظرم حضور آنها به عنوان دستیار در کنار فکری می‌تواند به پختگی آنها کمک کند تا در آینده بتواند کمک حال بیشتری برای استقلال باشند.


پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که هواداران انتظار قهرمانی استقلال در لیگ برتر را دارند و آیا با این شرایط محقق می‌شود یا خیر، گفت: اگر واقعیت را بگویم با وجود این بازیکنان انتظار قهرمانی کمی سخت خواهد بود اما ناامید  هم نیستیم، اما اینکه از همین حالا به هواداران قول قهرمانی را بدهیم کار سختی است. هر حال پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته است و باید برخی بازیکنان جذب شوند تا بتوان به قهرمانی امیدوار بود.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته