دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1394 - 12:31

سه کارگروه برای حل مشکلات طرح تحول سلامت تشکیل می‌شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در نشست مسئولان عالی وزارتخانه های رفاه و بهداشت بر تشکیل سه کارگروه برای برون رفت از مشکلات طرح تحول سلامت تاکید شد.
کد خبر : 52354

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، نشست مسئولان عالی از دو وزارتخانه تعاون، کارو رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور همفکری و همدلی برای تدوین راه های برون‌رفت از مشکلات طرح تحول سلامت برگزار شد.


سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، درباره نتایج این نشست گفت: مسئولان هر دو وزارتخانه، شأن حضور و مسئولیت خود را متعلق به ملت دانسته و از ضرورت حل مسائل و مشکلات به نفع مردم، سخن به میان آوردند در این نشست، مسائل فی مابین بطور شفاف مطرح و مقرر شد با تشکیل سه کارگروه ویژه مسائل، بررسی و راه حل های لازم استخراج و عملیاتی شود.


مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی که پیش از این ضمن تصریح بر صیانت از حقوق این سازمان، عدم وجود شکاف در بین دو وزارتخانه و متولیان طرح تحول سلامت را مورد تاکید قرار داده بود؛ گفت: کارگروه پیگیری پرداخت بدهی بیمه ها به مراکز درمانی دانشگاه ها، کارگروه کنترل مصارف درمانی و دارویی و همچنین کارگروه هماهنگی میان معاونان دو وزارتخانه به عنوان سه کارگروه مصوب نشست یاد شده هستند.


وی افزود: همچنین مقرر شد با هدف ایجاد هماهنگی های بیشتر و تشریح سیاست ها و برنامه های مشترک دو وزارتخانه تا دو هفته آینده همایشی با حضور مسئولان وزارتخانه ها، تمام دست اندرکاران طرح تحول سلامت ،مدیران استانی بیمه ها و روسای دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شود.


نوربخش اظهار داشت: طرح تحول سلامت مهم ترین طرح دولت دکتر روحانی در بعد سیاست داخلی است و هیچ مسئله ای نباید مانع اجرای آن شود.


وی گفت: در سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی، مسئولان و متولیان حوزه تعاون،کارو رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با همدلی و همزبانی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات به مردم و رفع موانع موجود تلاش خواهند کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته