دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1399 - 15:46

ارتقای مدیریت محیط زیستی واحدهای تولیدی صنایع پتروشیمی/ برنامه علمی صنایع پتروشیمی بررسی شد

نشست بررسی برنامه علمی صنایع پتروشیمی توسط کمیته ارزیابی و نظارت دبیرخانه پایش آزاد به‌صورت برخط برگزار شد. 
کد خبر : 523297
D1737270T14422202.jpg

به گزارش  خبرنگار حوزه پایش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نشست بررسی برنامه علمی صنایع پتروشیمی توسط کمیته ارزیابی و نظارت دبیرخانه پایش آزاد به‌صورت برخط برگزار شد. این برنامه علمی بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر است.


این نشست با حضور متخصصین مربوطه، میراسمعیل معصومی متخصص مهندس شیمی، سعید ملماسی متخصص محیط‌زیست، مجید منجمی متخصص شیمی-پلیمر، لاله فرهنگ متین دبیر کمیته نظارت و ارزیابی، زهرا عینالو مسئول هماهنگی استانی پایش به همراه سید محسن پیغمبرزاده مجری برنامه علمی و احد نظرپور رئیس دبیرخانه استان خوزستان برگزار شد.


در این جلسه در خصوص ارتقای مدیریت محیط زیستی واحدهای تولیدی صنایع پتروشیمی بحث و گفتگو شد.


شناسایی و کنترل آلودگی‌های پساب ناشی از تولید در صنایع پتروشیمی، شناسایی و کنترل آلودگی‌های هوا ناشی از تولید در صنایع پتروشیمی، شناسایی و کنترل آلودگی‌های خاک ناشی از تولید در صنایع پتروشیمی و شناسایی و کنترل پسماندهای ناشی از تولید در صنایع پتروشیمی، راهبردهای مطرح‌شده برای دستیابی به هدف مدنظر هستند.


در این خصوص برنامه و اهدافی تدوین‌شده است و ذیل آن زمینه‌های پژوهشی جهت استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی گردآوردی شده است. علاوه بر موارد مطرح‌شده پیشنهاد شد، رصد و پایش آلاینده‌های محیط زیستی، می‌تواند به‌عنوان راهبرد مناسب اضافه و مطرح شود.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته