دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1399 - 14:40
زارع عنوان کرد؛

تعامل دانشکده علوم پزشکی لارستان با دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای سلامت و بهداشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: تعامل دانشکده علوم پزشکی لارستان با این واحد دانشگاهی موجب ارتقای سلامت و بهداشت منطقه می‌شود.
کد خبر : 523280
WhatsApp Image 2020-10-14 at 13.33.46.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، مهدی زارع در دیدار با بهزاد رضایی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ مجری علوم پزشکی که سالانه ده‌ها دانش‌آموخته را در این حوزه پرورش می‌دهد؛ نقش بسزایی در تأمین سلامت و بهداشت شهرستان داشته و تعامل دانشکده علوم پزشکی و این واحد دانشگاهی علمی می‌تواند به ارتقای سلامت و بهداشت منطقه کمک کند.


وی افزود: امیدوارم با درایت و دقت نظر مسئولان امر در حوزه سلامت و آموزش شهرستان، شاهد خبرهای خوب در این زمینه باشیم تا بتوانیم خدمات ارزشمندی به‌منظور رضایتمندی شهروندان دلسوز لارستانی و مناطق اطراف فراهم آوریم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با ابراز مسرت از انتصاب بهزاد رضایی به‌عنوان رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان لارستان عنوان کرد: خدمات ارزنده و مجاهدت‌های شما در کسوت رئیس بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان لارستان در زمان شیوع ویروس کرونا بر هیچ‌کس پوشیده نیست و نشان‌دهنده توانمندی، تعهد و شایستگی جنابعالی در مدیریت جدید در مجموعه علوم پزشکی شهرستان است.


پیشرفت در حوزه علوم پزشکی با تشکیل جلسات متعدد علمی


رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز گفت: وظیفه ماست که نگاهی عادلانه به همه مجموعه‌های علمی و آموزشی شهرستان داشته باشیم و آن را تحت حمایت بهداشتی و درمانی خود قرار دهیم.


بهزاد رضایی با ابراز خرسندی از دعوت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به‌منظور بازدید از  واحد دانشگاهی لارستان اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های این مجموعه علمی، می‌توان با رویکردی سازنده زمینه پیشرفت را در منطقه در حوزه علوم پزشکی فراهم کرد که این امر مهم نیازمند تشکیل جلسات متعدد علمی و اجرایی است.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته