دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عضو هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی با حکم وزیر نیرو مدیرکل دفتر آموزش شد

دکتر علی مقداری عضو هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی و استاد واحد تهران غرب این دانشگاه، طی حکمی از سوی وزیر نیرو، مدیر کل دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو شد.
کد خبر : 52320

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در حکم دکتر حمید چیت چیان وزیر نیرو خطاب به دکتر مقداری آمده است:


«با عنایت به مراتب دانش، تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به پیشنهاد معاونت تحقیقات و منابع انسانی، به موجب این حکم به عنوان مدیر کل دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو منصوب می شوید.
انتظار می رود با همکاری و تعامل موثر و سازنده با دفاتر ذیربط ستادی و شرکت های زیر مجموعه و مراکز آموزشی و پژوهشی در انجام وظایف محوله به ویژه تحقق اجرای برنامه راهبردی حوزه آموزش، پژوهش و فناوری وزارت نیرو با تأکید بر موارد زیر اهتمام ورزید:
1- استقرار نظام آموزش های شغلی – سازمانی کارکنان صنعت آب و برق و توسعه آموزش های تخصصی و مدیریت
2- استقرار نظام مدیریت راهبردی پژوهش و فناوری وزارت نیرو و پیشبرد طرح های مصوب
3- توسعه همکاری با دانشگاه ها و نخبگان دانشگاهی
4- توسعه همکاری های بین الملل در حوزه های آموزش و تحقیقات
از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در راستای پیش برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت رسانی موثر به مردم عزیز کشور، خواستارم».


دکتر علی مقداری استاد دانشکده مهندسی مکانیک و عضو برجسته انجمن مهندسان مکانیک آمریکا است. وی در سالهای 1380تا 1389 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف بوده است. دکتر مقداری در حال حاضر به عنوان عضو هیات ممیزه و همچنین استاد واحد تهران غرب، با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته