دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1399 - 22:23
اعلامیه دفتر اطلاع‌رسانی رئیس‌جمهور لبنان؛

درصدد به رسمیت شناختن اسرائیل نیستیم

دفتر اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری لبنان به ادعاها درباره نقض قانون اساسی از سوی رئیس‌جمهور این کشوور در خصوص موضوع مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی جنوبی با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
کد خبر : 523121
3.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دفتر اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری لبنان به ادعاها درباره نقض قانون اساسی از سوی رئیس‌جمهور این کشوور در خصوص موضوع مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی جنوبی با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.


دفتر اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری لبنان در توئیتر نوشت: در زمان تلاش دعوا را رها کنید‍! لبنان شدیداً نیاز به همبستگی و پشتیبانی ملی در راه حفظ حقوق حاکمیتی و بازپس‌گیری آن دارد.


دفتر اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری لبنان در واکنش به ادعاها درباره نقض قانون اساسی از سوی میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان از بابت دور زدن ماده ۵۲ قانون اساسی در خصوص موضوع مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی جنوب افزود: ما درصدد امضای معاهده بین‌المللی با اسرائیل، عادی‌سازی یا به رسمیت شناختن آن نیستیم، لبنان در راستای حفظ حاکمیت، ثروت طبیعی و حفظ هر وجب از خاک و هر قطره آبش به مذاکره فنی و عملی با اسرائیل می‌رود.


این دفتر افزود: هر صحبتی درباره این‌که رئیس‌جمهوری قانون اساسی و ماده ۵۲ در زمینه اعلام تیم لبنانی برای مذاکره با اسرائیل را نقض کرده، باطل است و هدف از آن تضعیف موضع‌گیری لبنان در مذاکره است.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته