دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1399 - 10:30
با حضور اعضای‌ هیئت علمی‌؛

رئیس جدید دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین معرفی شد

رئیس جدید دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در مراسمی معرفی و از تلاش‌های رئیس سابق این دانشکده قدردانی‌ شد.
کد خبر : 523094
13990712141030.jpg

به گزارش‌ خبرنگار خبرگزاری آنا از قزوین با حضور ناصر حمیدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، جمال‌الدین سهیلی به‌عنوان رئیس‌ جدید دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین معرفی و از‌ تلاش‌‌های حسین سلطان‌زاده رئیس سابق این دانشکده‌ قدردانی شد.


در این مراسم که مدیران آموزشی و پژوهشی و اعضای هیئت‌ علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین‌ نیز حضور داشتند؛ حمیدی جایگاه دانشکده معماری و شهرسازی این واحد دانشگاهی‌ در کشور را یادآور شد و اظهار کرد‌: این دانشکده همواره از نظر علمی و پژوهشی در کشور پیش‌رو بوده و جا دارد از‌ تلاش‌های‌ «دکتر سلطان‌زاده» رئیس‌ سابق این دانشکده تشکر کنم و امیدوارم «دکتر سهیلی» که از اعضای هیئت‌ علمی و باسابقه این دانشکده هستند، بتوانند با ادامه این مسیر، فعالیت‌های علمی و پژوهشی را در قالب جدیدتری ارائه دهند.


وی استفاده از فناوری‌های نوین را در زمینه معماری بااهمیت دانست و گفت: باید دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با مرکز تحقیقات، فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه برای‌ انجام پروژه‌های کاربردی و درآمدهای غیر‌شهریه‌ای همکاری بیشتری داشته باشد.


سرپرست‌ دانشگاه آزاد اسلامی‌ واحد قزوین‌ اهمیت جایگاه استادان در پرورش دانشجویان خلاق را یادآور شد و خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، استادان به عنوان فرماندهان جنگ نرم محسوب می‌شوند و این قشر تأثیرگذار می‌توانند با پرورش نسل جوان به‌عنوان آینده‌سازان،  نقش بسزایی در توسعه و آبادانی کشور ایفا کنند.


حمیدی با‌ قدردانی‌ از‌ تلاش‌های‌ رؤسای قبلی دانشگاه خطاب به اعضای هیئت علمی گروه معماری و شهرسازی گفت: امیدوارم استادان این گروه در پیشبرد اهداف عالی نظام و رهبری و ساختن دانشجویان هنرمند و اخلاق‌گرا، دکتر سهیلی را حمایت و همراهی کنند.


جمال‌الدین سهیلی رئیس جدید دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین هم گفت: امیدوارم با حمایت‌های رئیس دانشگاه، معاونان و اعضای هیئت‌ علمی دانشکده، بتوانیم در راستای‌ ارتقای بیشتر سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی این دانشکده حرکت کنیم.


به‌ گزارش آنا، جمال‌الدین سهیلی دارای مدرک دکتری معماری و از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین است‌ که معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده معماری و شهرسازی را در کارنامه خود دارد.


انتهای‌ پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته