دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1399 - 15:48
نعیمی به آنا خبر داد؛

ارائه خدمات رایگان انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر اظهار کرد: این واحد دانشگاهی در راستای ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی و به‌منظور انتخاب صحیح رشته‌های دانشگاهی به ارائه خدمات رایگان در این شهر اقدام کرده است.
کد خبر : 523036
IMG-20200906-WA0013.jpg

فرید نعیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در خمینی‌شهر بیان کرد که در راستای ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی و به‌منظور انتخاب صحیح رشته‌های دانشگاهی توسط دانش‌آموزان شهرستان خمینی‌شهر، مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با بهره‌گیری از استادان و مشاوران مجرّب حدود دو ماه است که با رعایت موازین و مقررات بهداشتی و ایمنی از بیماری کرونا به ارائه خدمات رایگان در این شهر اقدام کرده که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر  گفت: در این مرکز خدماتی مانند ارائه مشاوره تحصیلی به‌صورت حضوری و تلفنی، برگزاری جلسات مشاوره تحصیلی و شغلی به‌طور گروهی و انفرادی برای والدین و دانش‌آموزان و برقراری تماس تلفنی با دانش‌آموزان شهرستان و معرفی مرکز هدایت تحصیلی انجام می‌شود.


نعیمی افزود: معرفی رشته‌های دانشگاهی بر اساس زمینه‌های اشتغال و استخدام مرتبط با رشته تحصیلی و معرفی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس ویژگی‌های روان شناختی از اقدامات دیگر این مرکز بوده است.


به گزارش آنا، مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان همه‌روزه پذیرای دانش‌آموزان به همراه اولیای خود برای راهنمایی و مشاوره و معرفی رشته‌های دانشگاهی است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته