دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1399 - 14:27
بارانی به آنا خبر داد؛

رتبه نخست انجمن علمی دانشجویی واحد علی‌آبادکتول در کشور

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آبادکتول از کسب رتبه نخست انجمن علمی دانشجویی دانشکده پرستاری این دانشگاه در کشور خبر داد.
کد خبر : 523005
Screenshot_20201013-095816_Drive.jpg

قاسم بارانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار کرد: انجمن علمی دانشجویی دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول با کسب 411 امتیاز و قرار گرفتن در گروه A+ رتبه نخست را بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.


وی با تبریک این موفقیت اضافه کرد: با توجه به ظرفیت انجمن‌های علمی همواره سعی داشته‌ایم با تدوین برنامه‌های عملیاتی از این ظرفیت مؤثر برای پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی دانشگاه استفاده کنیم.


معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آبادکتول با بیان اینکه کسب چنین افتخاراتی مستلزم برنامه‌ریزی، تلاش و پشتکار است، بیان کرد: بیش از 2 هزار و 400 انجمن علمی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول با برنامه‌ریزی مدون سعی در ارتقای جایگاه علمی و پژوهشی انجمن‌های علمی خود داشته است.


بارانی در توضیح اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آبادکتول که منجر به کسب این افتخار برای واحد علی‌آبادکتول شده است به برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌ها، برگزاری بازدیدها و سخنرانی‌های علمی، چاپ مقالات در مجلات معتبر و فعالیت‌های خیرخواهانه اشاره کرد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته