دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1399 - 11:07
شهردار منطقه 5 تهران در گفتگو با آنا:

گودهای رهاشده در منطقه 5 شهرداری تهران شناسایی شود

شهردار منطقه 5 تهران گفت: با هدف پیشگیری از وقوع حوادث، نواحی به‌دقت بررسی کنند که در هر ناحیه چند گود وجود دارد و آیا این گودها رهاشده‌ و یا در حال انجام کار هستند.
کد خبر : 522932
82946484-72395826.jpg

محمود کلهری در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در ارتباط با اقدامات پیشگیرانه شهرداری منطقه 5 تهران در زمان بارش برف، اظهار کرد: در موضوع برف باید از هرگونه  موازی‌کاری پرهیز شده و همه اقدامات تحت فرماندهی واحد انجام پذیرد. تقسیم‌بندی وظایف، انجام کارها به دور از هرگونه شتابزدگی، بررسی امکانات، تجهیزات و‌ ماشین آلات را بررسی و شناسایی نقاط خطرآفرین‌ می‌بایست در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد.


وی ادامه داد: در موضوع برف‌روبی، کل منطقه باید احساس مسئولیت داشته باشند تا با همراهی حداکثری و بهره‌گیری از تجربه سال‌های گذشته و تدابیر پیشگیرانه، بتوانیم به‌راحتی از حوادث، خطرات و آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنیم. مردم در هنگام برف، نباید مشکلات بزرگ داشته باشند. برف، نباید شهر را با مشکل مواجه کند.


شهردار منطقه 5 تهران در ارتباط با رسیدگی به مسیل‌ها و کانال‌های انتقال آب در فصل بارش نیز گفت: در بازدیدهایی که از کانال‌های اصلی انتقال آب و‌ مسیل‌ها در منطقه داشتم، متوجه شدم که اقدام‌های خوب و ارزشمندی، انجام شده است البته نواقصی هم‌ وجود دارد که باید برطرف شود.


کلهری افزود: در زمینه شناسایی نقاط‌ آبگیر در منطقه، اولویت‌بندی خوبی صورت گرفته است. این دسته‌بندی و شناسایی باید استمرار داشته باشد اما در عین حال ارائه راهکارهای اصولی و فنی با نگاه حل اساسی مشکل، ضروری و از اهمیت برخوردار است.


وی در ادامه به موضوع گود و گودبرداری اشاره و تأکید کرد: با هدف پیشگیری از وقوع حوادث، نواحی به‌دقت بررسی کنند که در هر ناحیه چند گود وجود دارد، آیا این گودها رها شده‌اند یا در حال انجام کار هستند؟ از سوی دیگر، سابقه، مدارک و مستندها، جمع‌آوری شود و‌ آزمایش‌ها، خطرهای احتمالی، ارتفاع گود و ... بررسی و اخطارهای لازم نیز داده شود.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته