دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1399 - 11:36
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس:

احساس تعلق به امام حسين علیه‌السلام بر آزادی‌خواهان تأثیر گذاشته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس ـ مینودشت گفت: امام حسين علیه‌السلام متعلق به گروه، نسل، قشر و نژاد خاصی نيست و همین احساس بر تمام آزادی‌خواهان جهان تأثیر گذاشته است.
کد خبر : 522928
WhatsApp Image 2020-10-13 at 09.52.39.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گنبدکاووس، احمد مهرابیان در مراسمی به مناسبت ماه صفر که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس ـ مینودشت برگزار شد، گفت: امام حسين علیه‌السلام متعلق به گروه، نسل، قشر و نژاد خاصی نيست و برای همه انسان‌هاست و همین احساس بر تمام آزادی‌خواهان جهان تأثیر گذاشته است.


وی با بیان اینکه ارادت و محبت به اهل‌بیت علیهم‌السلام در میان پیروان اهل‌سنت نیز وجود دارد، افزود: افراد بیشتری از برادران اهل تسنن در عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان شرکت می‌کنند. شجاعت، سخاوت و حق‌گویی امام حسین علیه‌السلام  و توانمندی ایشان در میدان نبرد و احیای دین خداوند متعال موجب شد تا از جایگاه والایی میان جهانیان برخوردار شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس ـ مینودشت ادامه داد: با وجود شرایط خاص امسال دانشگاه توانست به بهترین نحو با برنامه‌های مختلفی در ماه محرم ازجمله سخنرانی، خواندن زیارت عاشورا و اجرای مراسم سینه‌زنی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پذیرای عزاداران امام حسین علیه‌السلام باشد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته