دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری کنگره شهدای حرم خوزستان در دانشگاه آزاد اهواز با حضور فرزندان خردسال دو شهید مدافع حرم

کنگره شهدای مدافع حرم خوزستان و ششمین سالروز تدفین شهدای گمنام واحد اهواز با حضور مسئولان لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدای مدافع حرم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و همچنین جمع کثیری از دانشجویان در جوار مقبره شهدای گمنام واحد اهواز برگزار شد.
کد خبر : 52263

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در یادواره کنگره شهدای مدافع حرم خوزستان که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز و با حضور خانواده سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه نصرت و سپاه ششم امام صادق (ع)، خانواده معظم شهیدان عبدالکریم اصل‌غوابش، جبار عراقی، حمیدرضا فاطمی‌اطهر، جبار دریساوی، روزبه هلیسایی، هادی کجباف، محمد ظهیری، منصور مسلمی‌سواری، سید مهدی موسوی، نادر حمید، حسن حزباوی و فرشاد حسونی‌زاده حضور داشتند و یاد شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.
در این یادواره دکتر سروش زرین آبادی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان خوزستان و حجت الاسلام احمد پناهیان سخنرانی کردند و سپس احمد خلف‌زاده از مداحان خوزستانی به مداحی و مرثیه‌سرایی پرداخت. همچنین عبدالرضا حاجتی، معاون اجرایی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.



در ادامه محمدمهدی فاطمی‌اطهر، پسر خردسال شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر در پاسخ به سوال مجری برنامه گفت: بابام رفته پیش بی‌بی حضرت زینب کبری (س) و میهمان این بانو شده است، در ادامه این فرزند شهید اشعاری را از زنده‌یاد محمدرضا آغاسی، حماسه‌سرای معاصر قرائت کرد که مورد استقبال حاضران واقع شد.
در یادواره شهدای مدافع حرم خوزستان یاد و خاطره دو شهید گمنام آرام گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز که در تاریخ ۴ آذر ماه ۱۳۸۸ میهمان این واحد دانشگاهی شدند نیز گرامی داشته شد.
این یادواره شهدا مورد استقبال دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز واقع شد به طوری که تعدادی زیادی از آنها در اطراف محل برگزاری این مراسم ایستاده برنامه را دنبال کردند.
ام‌البنین حمید، کودک خردسال شهید نادر حمید نیز با حضور در بالای سن و حرف‌های کودکانه‌اش معنویت یادواره شهدای مدافع حرم خوزستان را دو چندان کرد و اشک را بر دیدگان حاضران جاری ساخت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته