دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی خبر داد؛

بستری ۵۵ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: ۵۵ هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی سراسر کشور بستری هستند.
کد خبر : 522442
AG8I0152.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ابوالفضل آفریده اظهار کرد: با همدلی و همکاری می‌توان در راستای تحقق اهداف مدیریت درمان قدم‌های مثبتی برداشت و خدمت شایسته‌ای در این راستا ارائه کرد.


وی افزود: اجرای سطح‌بندی خدمات در بخش سرپایی و بستری سبب می‌شود بیمه‌شدگان به نحو احسن از خدمات درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی استفاده کنند.


مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: بهره‌برداری از منابع سازمان برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به بیمه‌‌‌شدگان تامین اجتماعی امری مهم و ضروری است.


آفریده با بیان اینکه متوسط بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی۵۲ درصد جمعیت کشور است، ادامه داد: در سال جاری برنامه‌های جدیدی مدنظر این سازمان است که از جمله آنها اداره سالمندان، بیماری‌‌های مزمن، غربالگری و پیشگیری از عوارض بیماری‌هاست.


وی تصریح کرد: همچنین برای ارتقاء خدمات درمانی در ایلام برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار است. در این راستا مراکز سرپایی این استان تقویت و بر اساس میزان نیاز تلاش می شود خدمات ارزان‌تر ارائه شود تا بیمه‌شدگان از خدمات برابر بهره‌مند شوند.


مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: بیش از ۵۵ هزار نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی بستری شده‌اند.


وی اظهار داشت: در بحث درمان بیماران کرونا تا پایان شهریور امسال، حدود ۳ هزار میلیارد تومان برای درمان مستقیم هزینه شده است و بیمه‌شدگان این سازمان هیچ هزینه‌ای بابت درمان پرداخت نمی‌کنند.


آفریده گفت: درمان بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی در بخش سرپایی و بستری به صورت رایگان است و تعرفه درمانی سایر بیمه شدگان نیز بر اساس تعرفه دولتی خواهد بود.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته