دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1399 - 12:39
وزیر علوم:

استفاده از فناوری‌های نوین، بعد از کرونا هم ادامه می‌یابد/ همچنان به تقویت شبکه آموزش مجازی نیازمندیم

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات از ادامه استفاده از فناوری‌های نوین در دوران پساکرونا خبر داد.
کد خبر : 522395
636968958801501467_md.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، منصور غلامی در کنفرانس ملی آسیب‌شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی که پیش از ظهر امروز در وزارت علوم برگزار شد، گفت: شیوع ویروس کرونا در جهان سبب شده استفاده از فناوری‌های نوین و آموزش الکترونیکی مورد توجه قرار گیرد.


وی ادامه داد: در این مسیر دانشگاه‌های جهان ناگزیر شدند که آموزش مجازی را در پیش گیرند. ما نیز در دانشگاه کشور ناچار شدیم آموزش مجازی را در دستور کار قرار دهیم. نیمسال تحصیلی گذشته به صورت مجازی برگزار شد اکنون که این نیمسال به پایان رسیده باید با نگاهی نقادانه به عملکرد خود بنگریم.


وزیر علوم گفت: البته در کنار آسیب‌شناسی نباید از اقدامات خوب و شایسته بگذریم، زحمات زیادی در نیمسال گذشته کشیده شد که باید قدردان آن باشیم.


غلامی افزود: شیوع ویروس کرونا باعث شد که حتی آینده آموزش‌ها تغییر کند و قطعاً در دوران پساکرونا از ظرفیت فناوری الکترونیکی نیز استفاده می‌شود.


وی اعلام کرد: در 7 ماه گذشته توانستیم زیرساخت‌های آموزش مجازی را تا حدی تجهیز کنیم البته همچنان به تقویت شبکه نیازمندیم.


وزیر علوم گفت: نسل جوان استعداد زیادی دارد و می‌تواند خود را با سیستم جدید آموزشی تطبیق دهد چون که در شرایط کنونی راهی جز استفاده از فناوری‌های نوین در آموزش نداریم.


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته