دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1394 - 12:16

دانشجویان واحد دولت‌آباد، قهرمان مسابقات دوومیدانی دانشجویی یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم

تیم دو ومیدانی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد قهرمان مسابقات دو ومیدانی یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم شد.
کد خبر : 52237

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تیم دو ومیدانی دانشجویان پسر این دانشگاه در بین تیم‌های این دوره از مسابقات دو ومیدانی، مقام اول را به خود اختصاص داد و تیم دانشگاه پیام نور دولت آباد وعلوم قرآنی اصفهان به ترتیب حائز مقام های دوم و سوم شدند.


رئیس واحد دولت آباد در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: دانشجویی می‌تواند به موفقیت برسد، که بعد از توکل به خدا و تلاش و برنامه ریزی در دروس، بتواند جسم خود را نیز سالم نگه دارد، زیرا انسان بیمار تمرکز لازم برای درس خواندن را نخواهد داشت.


سید محمد کاظمی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار جوانان به آنها تاکید کردند که من به جوان‌ها می‌گویم: تحصیل، تهذیب، ورزش. تحصیل کنید؛ یعنی نیروی خرد، فکر، مغز و علم در شما تقویت شود، در کنار تحصیل، تهذیب باشد. دل‌های شما جوان‌ها نورانی است؛ فطرت الهی در شماها زنده و درخشان است. و ورزش را نیز از یاد نبرید زیرا، تحصیل، تهذیب نفس و ورزش سه عامل اصلی پیشرفت جوانان است.


کاظمی با تشکر از همه دانشگاه‌ها و نهادهایی که دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد را در برپایی منظم این دوره از مسابقات یاری کردند، گفت: مسابقات یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم، با مسافت 3200 متر، در هفته بسیج و با همکاری فرمانداری، فرماندهی انتظامی، سپاه و اداره ورزش و جوانان شهرستان و شهرداری، هلال احمر، اورژانس، بسیج دانشجویی و همچنین دانشگاه‌های علوم قرآنی اصفهان، پیام‌نور دولت آباد، موسسه آموزش عالی سپهر خورزوق انجام پذیرفت و منتخین آن به مسابقات استانی معرفی خواهند شد .


در پایان نفرات اول تا یازدهم با حضور در جایگاه هدایای خود را دریافت کردند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته