دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1399 - 17:01

شیر خشک اس ام ای 1 2 3 ( اصل ) از کجا بخریم ؟

شیر خشک اس ام ای نزدیکترین فرمولاسیون به شیر مادر را دارد و هضم بسیار راحت و وزن گیری خوب آن باعث شده انتخاب بسیاری از خانواده ها و توصیه بسیاری از پزشکان متخصص باشد .
کد خبر : 522211
SMA-Pro-Follow-on-Milk-6-Plus-Months.jpg

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا یکی از مهم ترین دلایلی که خانواده ها به سراغ شیر خشک های خارجی میروند ، کیفیت آنهاست . شیر خشک های خارجی مانند شیر خشک اس ام ای از فرمول بسیار خوب و مناسب دستگاه گوارش کودک برخوردار هستند که این ویژگی ها در رشد خوب و مناسب کودک بسیار موثر است .


شیر خشک اس ام ای در 3 شماره تولید میشود . البته که شماره های مخصوص دیگر نیز وجود دارد اما فقط شماره های 1 ، 2 و 3 وارد کشور میشوند


شیر خشک اس ام ای نزدیکترین فرمولاسیون به شیر مادر را دارد و هضم بسیار راحت و وزن گیری خوب آن باعث شده انتخاب بسیاری از خانواده ها و توصیه بسیاری از پزشکان متخصص باشد .


موارد دیگری وجود دارد که در ادامه با شما مطرح خوااهیم کرد ...


شیر خشک اس ام ای 1 2 3 sma


شیر خشک اس ام ای تقلبی


شیر خشک اس ام ای در کشور ایرلند تولید میشود و از طریق کشور امارات وارد کشور ما میشود .


متاسفانه سود جویان و کلاه بردارانی نیز هستند که به دلیل استقبال زیاد از این شیر خشک اقدام به خرید بار های تاریخ گذشته میکنند و با تغییر تاریخ انقضا آنها با قیمت بسیار پایین تر نسبت به نمونه های سالم به دست مصرف کننده میرسانند که همین قیمت پایین تر مشتریان را فریب داده و به خاطر صرفه جویی در هزینه ها شیر خشک های تاریخ انقضا گذشته را تهیه میکنند .


شیر خشک اس ام ای اصل


اما شرکت ها و وارد کننده های معتبری نیز وجود دارند که همان محصول اصلی را وارد میکنند .


کاربران ما فروشگاه های مختلفی را در این مورد به ما معرفی کرده اند که ما به چند فروشگاه حضوری و چند فروشگاه غیر حضوری سر زدیم و اعتبار محصولات آنها را بررسی کردیم .


در میان فروشگاه های اینترنتی فروشگاه مادرآن معتبر ترین فروشگاه است که شیر خشک اس ام ای و سایر شیر خشک های خارجی را به فروش میرسانند .


در فروشگاه مادران خود شما هم میتوانید در همان صفحه فروش محصول نظرات سایر کاربران را بخوانید و همچنین با تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید .


چند فروشگاه دیگر در خیابان بنی هاشم تهران نیز هستند که نمونه های اصلی را به فروش میرسانند اما قیمت محصولاتشان خیلی بیشتر از فروشگاه مادران است .


برای بازدید از فروشگاه های حضوری باید به خیابان بنی هاشم مراجعه کنید و برای دیدن فروشگاه مادران کافیست در گوگل سرچ کنید : ( شیر خشک اس ام ای مادران ) و یا با شماره ( 77682369-021 ) تماس بگیرید .


شیر خشک اس ام آ 1 2 3 sma


اس ام ای 1


اس ام ای شماره 1 برای نوزادان رده سنی 0 تا 6 ماه استفاده میشود .


توجه داشته باشید که اس ام ای 1 دارای پروتئین گاوی است و برای نوزادان دارای حساسیت به پروتئین گاوی مناسب نیست .


اس ام ای 2


اس ام ای شماره 2 نیز برای رده سنی 6 تا 12 ماه برای نوزادان قابل استفاده می باشد .


اس ام ای 2 نیز دارای پروتئین گاوی است .


اس ام ای 3


اس ام ای شماره 3 نیز برای رده سنی 12+ ماه استفاده میشود .


اس ام ای 3 هم برای کودکان حساس به پروتئین گاوی و لاکتوز مناسب نیست .


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

برچسب ها: شیر خشک شیر مادر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته