دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1399 - 14:59

شانس دوباره برای جاماندگان آزمون عملی رشته علوم ورزشی

سازمان سنجش آموزش کشور موافقت خود را مبنی بر برگزاری مجدد آزمون عملی رشته علوم ورزشی و همچنین زمان و محل برگزاری این آزمون را برای جاماندگان اعلام کرد.
کد خبر : 522164

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ، به دنبال پیگیری‌های پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و موافقت سازمان سنجش آموزش کشور، مبنی بر برگزاری مجدد آزمون عملی رشته علوم ورزشی، زمان و محل برگزاری این آزمون برای جاماندگان اعلام کرد.


داوطلبانی که در کارنامه آزمون سراسری مجاز روانه شده‌اند و به دلایل مختلف موفق به انجام آزمون عملی رشته علوم ورزشی در تاریخ‌های 27 الی 31 شهریورماه نشده‌اند و درخواست خود را برای سازمان سنجش یا پژوهشگاه تربیت‌بدنی اعلام کرده‌اند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.


زمان برگزاری آزمون روز پنج‌شنبه 24 مهرماه خواهد بود. آزمون از ساعت 7  الی 13 برای خانم‌ها و از ساعت 14 الی 18 همان روز برای آقایان برگزار خواهد شد. داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.ssrc.ac.ir مراجعه کند.


محل برگزاری این آزمون تهران، بزرگراه شهید ستاری شمال، خیابان سیمون بولیوار، نبش خیابان محبان الائمه، مجموعه ورزشی شهید کاظمی (یاس سابق) دسترسی به این مکان از طریق مترو صادقیه و متروی آزادی و یا اتوبوس BRT و ماشین‌های واحد علوم تحقیقات میسر است.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته