دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1393 - 13:07
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌وگو با آنا خبر داد

تصادف خونین دو دستگاه اتوبوس در وردآورد/ واژگونی یک دستگاه لودر در جاده قدیم کرج

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تصادف خونین دو دستگاه اتوبوس در وردآورد و واژگونی یک دستگاه لودر در جاده قدیم کرج خبر داد.
کد خبر : 5220

حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در تشریح جزئیات حوادث ۲۴ ساعت گذشته تهران اظهار کرد: شب گذشته به دنیال واژگونی یک دستگاه لودر در منطقه تهرانسر بلافاصله اکیپ اورژانس به محل حادثه در معدن شن و ماسه اعزام شدند.


وی با بیان اینکه ظاهرا بارش باران و لغزندگی زمین باعث از دست دادن کنترل لودر و واژگونی شده بود، افزود: راننده دچار شکستگی از ناحیه پا‌ها شده بود که بلافاصله اقدامات اولیه بر روی وی صورت گرفت و به بیمارستان شهید فیاض بخش منتقل شد.


سخنگوی اورژانس تهران همچنین از حادثه برخورد دو دستگاه اتوبوس واقع در اتوبان تهران کرج بعد از پمپ‌بنزین وردآورد خبر داد و گفت: در ساعت 15:30 دیروز حادثه برخورد دو دستگاه اتوبوس با یکدیگر به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ اطلاع داده شد که در پی آن سه اکیپ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، پس از حضور تکنسین‌های اورژانس در محل مشاهده شد که هفت تن نیز در پی این تصادف آسیب دیده و مجروح شدند.


عباسی ادامه داد: جنسیت تمام افراد آسیب دیده مذکر بوده است و جراحات متعددی از نواحی مختلف به آنان وارد شده بود که عوامل اورژانس خدمات اولیه درمانی را به آن‌ها ارائه کردند.


مدیر روابط عمومی اورژانس تهران یادآور شد: چهار مصدوم این حادثه دارای وضعیت مناسبی بوده و به شکل سرپایی در محل تحت درمان قرار گرفتند اما سه مصدوم دیگر پس از دریافت خدمات اولیه درمانی برای مداوا به بیمارستان فیاض‌بخش منتقل شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته