دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1399 - 11:09
عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس:

مشکل مردم با عقلانیت دولت حل نمی‌شود

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات با انتقاد از عقلانیت مدنظر دولت، تصریح کرد مشکلات مردم با این نوع عقلانیت حل نخواهد شد.
کد خبر : 521886
1.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مجتبی رضاخواه، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات و رئیس کمیته فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی از کم‌کاری دولت در تأمین مسکن انتقاد کرد.


وی در یادداشتی توئیتری نوشت: « قانون اساسی: تأمین مسکن نیازمندان وظیفه دولت است. اما کم‌کاری دولت باعث اسکان ۴۰هزار نفر در مرتضی‌گرد در حومه تهران شده؛بدون خدمات شهری و امکانات اولیه!»


رضاخواه افزود: «ممکن است شمای مسئول در دفترت بنشینی و ترس از کرونا را عقلانیت شماری؛ اما مشکل مردم محتاج کپسول گاز و آب، با عقلانیت شما حل نمی‌شود!»



حسن روحانی رئیس‌جمهور روز چهارشنبه ۱۶ مهر در جلسه هیئت دولت در بخشی از سخنان خود درباره علت لغو جلسه سران قوا و حواشی آن اظهار کرد: در تمام مواردی که من در طول این مدت شک کردم، خودم از ستاد کرونا سؤال می‌کردم که چه کنم و آیا این اجتماع باشد؟ این وظیفه دینی و شرعی من بوده است.


وی افزود: کسی نمی‌تواند وسط سیل بایستد و بگوید نمی‌ترسم؛ خوب بایست تا آب بیاید تا تو را ببرد. وسط زلزله نمی‌توان زیر سقف ایستاد، اگر می‌خواهی بایستی خوب بایست تا سقف روی سرت خراب شود. باید به عقل و شرع و پروتکل‌های بهداشتی توجه کرده و آن‌ها را عمل کنیم.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته