دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز هرمز خبر داد

دانشگاه آزاد هرمز صاحب رشته های تحصیلات تکمیلی می شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی جزیره هرمز با اعلام آمادگی این دانشگاه در جذب دانشجوی بیشتر در رشته های مختلف دانشگاهی افزود: با توجه به فراهم ساختن زیر بنای لازم جهت جذب دانشجو از ترم آینده این دانشگاه صاحب رشته های تحصیلات تکمیلی می شود.
کد خبر : 52168

مسعود سالاری از افزایش تعداد دانشجودر این مرکزدانشگاهی در ترم جدید خبر داد و گفت:این مزکز با فراهم نمودن شرایط لازم جهت پذیرش دانشجو در رشته های مختلف دانشگاه ،توانست میزان 15 درصد از دانشجویان خود نسبت به سال قبل افزایش دهد.


وی با بیان اینکه این مرکز توانسته با وجود شرایط خاص حاکم برجزیره عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشد گفت: این مرکز در نظر دارد تا با ارائه خدمات بهتر و مطلوب و ایجاد فضای مناسب جهت استفاده دانشجویان ،دامنه فعالیت های خود را در راستای خدمت به جامعه گسترش دهد.


سالاری افزود: تلاش بر این است تا بتوانیم با فراهم نمودن زیر ساخت های لازم و تصویب رشته های مورد نیاز این منطقه ،از ظرفیت های نهفته این جزیره زیبا و تاریخی نهایت استفاده را به عمل آوریم .


گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی جزیره هرمز در حال حاضر با تعداد رشته در مقاطه کاردانی و کارشناسی و تعداد 1800 دانشجو در حال فعالیت است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته