دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران:

بزرگداشت اربعین حسینی فرهنگ مبارزه با استکبار را در دانشجویان تقویت می‌‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با بیان اینکه دانشگاهیان باید همواره ياد شهدا را زنده نگه دارند، بیان کرد: با این روش فرهنگ مبارزه با استکبار در دانشجویان تقویت می‌شود.
کد خبر : 521602
WhatsApp Image 2020-10-07 at 10.16.58(2).jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گچساران، جاماندگان اربعین حسینی در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران که با حضور کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان برگزار شد، اقامه عزا و نوحه‌سرایی کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در این مراسم اظهار کرد: بزرگداشت اربعین حسینی، اقامه‏ حق و عدل، برهم زدن بنيان ظلم و جور و ادامه‏ راه پيامبر اكرم(ص) است.


حسین اسماعیلی با بیان اینکه دانشگاهیان باید همواره ياد شهدا را زنده نگه دارند، یادآور شد: با این روش فرهنگ مبارزه با استکبار در دانشجویان تقویت می‌شود.



 وی  اضافه کرد: پاسداشت اربعین حسینی به این دلیل است که صدای مظلومیت امام حسین علیه‌السلام و یاران شهیدش به گوش آزادگان و ظلم‌ستیزان برسد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران متذکر شد: امسال که از نزدیک توفیق زیارت نصیب زائران ایرانی نشده، به یاد قدم‌های اهل بیت  امام حسین علیه‌السلام گرد هم آمدیم تا از سر اخلاص، ارادت خود را به اهل بیت(ع) ابراز کنیم.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته