دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1399 - 16:16
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آیت‌الله آملی مطرح کرد؛

جا‌ن‌فشانی مدافعان سلامت با روحیه دفاع مقدس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی گفت: مدافعان سلامت با روحیه دفاع مقدس در عرصه سلامت  با روحیه از خودگذشتگی، جانفشانی کردند و حماسه آفریدند.
کد خبر : 521557
photo_2020-10-07_16-05-17.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آمل، سید‌احمد شهیدی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدی فرزانه نخستین شهید مدافع سلامت آمل که در دانشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی برگزار شد، بیان کرد: مقابل عظمت، بزرگی و روح بلند خانواده شهید مدافع سلامت، مهدی فرزانه باید سر تعظیم فرود بیاوریم، به رسم ادب از طرف مجموعه این واحد دانشگاهی و مجموعه سما شهادت وی را به خانواده محترمش تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.


شهیدی مطرح کرد: زمانی که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داشتیم، بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری صادر شد و اهمیت  پشت سر گذاشتن این 40سال و دور‌نمایی که برای گام‌های بعدی انقلاب برای ما ترسیم کردند، مشخص شد.


وی ادامه داد: امسال چهلمین سالگرد گرامی‌‌داشت دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم و با کوله‌باری از تجربیات این واقعه عظیم تاریخ معاصر در عرصه دفاعی خودکفا شده‌ایم و با تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته ساخت داخل کشور از مرز‌هایمان پاسداری می‌کنیم. 


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی شیوع ویروس کرونا را یادآور شد و گفت: مدافعان سلامت با همان روحیه که از دفاع مقدس برایمان به یادگار مانده در عرصه سلامت با روحیه از خودگذشتگی، جانفشانی کردند و حماسه آفریدند.


این استاد دانشگاه گفت: وظیفه داریم همان‌گونه که قدردان ایثارگری خانواده شهدا و یادگاران دفاع مقدس هستیم از مدافعان سلامت که جان خود را کف دست قرار دادند و در خدمت‌رسانی از هیچ کوششی فروگذار نکردند، قدرشناسی کنیم و دست تک‌تک آنان را به ‌گرمی می‌فشاریم و می‌بوسیم. 


شهیدی با یادآوری جمله ماندگار سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی تأکید کرد: «ما ملت امام‌حسین هستیم» فقط یک شعار نیست، بلکه بارها و بارها در عرصه‌های مختلف در نظام اسلامی به‌منصه ظهور رسیده است.


به گزارش آنا، در این مراسم از پدر، مادر و فرزند مهدی فرزانه، فرامرز اکبری رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل به نمایندگی از کادر درمان و جامعه پزشکی، عباس اقوامی مدیر بسیج جامعه پزشکی به نمایندگی از نیرو‌های داوطلب مبارزه با کرونا در بیمارستان‌ها، شکری مسئول راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک شهید رضا حاجی‌زاده برای تولید 400 هزار عدد ماسک و توزیع بین مردم تجلیل و قدردانی شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته