دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تریلر فیلم جدید تام هنکس را ببینید/ خبرهایی تازه از فیلم وسترن «اخبار جهان» + فیلم

فیلم وسترن «اخبار جهان» به کارگردانی پل گرینگراس و با بازی تام هنکس خود را برای نمایش عمومی در کریسمس آماده می‌کند.
کد خبر : 521410
News-of-the-World-First-Look-Embed01.jpg

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از ورایتی، تازه‌ترین تصاویر و تیزر فیلم سینمایی «اخبار جهان» (News of the World) محصول یونیورسال پیکچرز منتشر شد.


این فیلم تازه‌ترین فیلم سینمایی تام هنکس، بازیگر معروف هالیوودی است که به کارگردانی پل گرینگراس (Paul Greengrass) ساخته شده و قرار است در 25 سپتامبر و همزمان با کریسمس به نمایش درآید.


فیلم سینمایی «اخبار جهان»


هنکس و این کارگردان پیش از این در فیلم سینمایی «کاپیتان فیلیپس» (Captain Phillips) محصول 2013 نیز با هم همکاری داشته‌اند.


فیلمنامه «اخبار جهان» اقتباس از کتاب پرفروش پاولت جیلز(Paulette Jiles) است که توسط گرینگراس و لوک دیویس که پیش از این نیز برای فیلم «شیر» نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی در سال 2016 بود ، به طور مشترک نوشته شده است.





داستان این پروژه سینمایی در سال 1870 می‌گذرد و درباره کاپیتان جفرسون کایل کید (با بازی تام هنکس) است؛  کهنه سربازی که به یک قصه‌گو تبدیل شده و از شهری به شهر دیگر سفر و اخبار سراسر جهان را روایت می‌کند.


 در تگزاس، او با یوهانا (با نقش‌آفرینی هلنا زنگل) 10 ساله روبرو می‌شود که توسط قبیله کیووا بزرگ شده و اکنون باید با اکراه و اجبار به عمه و عموی خود بپیوندد. آنها سفری پرحادیه را در بیابان آغاز می‌کنند...


فیلم سینمایی «اخبار جهان»


از دیگر بازیگران «اخبار جهان» می‌توان به مایکل کووینو، فرد هچینگر، نیل سندیلندز، توماس فرانسیس مورفی، ماره وینینگام، الیزابت مارل و چوکوودی ایووجی اشاره کرد.


تازه‌‎ترین تصاویر فیلم سینمایی «اخبار جهان» توسط Vanity Fair منتشر شده است.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته