دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

3 ملی‌پوش فوتبال ایران نامزد بهترین لژیونر آسیا شدند

3 ملی‌پوش فوتبال ایران نامزد کسب عنوان بهترین لژیونر آسیا در هفته گذشته شدند.
کد خبر : 521383
4381.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی‌های خود اسامی 10 لژیونر این قاره را که در لیگ‌های اروپایی و دیگر قاره‌ها بازی می‌کنند را نامزد بهترین بازیکن هفته گذشته قاره کهن قرار داده است.


سون هیونگ مین (تاتنهام-کره جنوبی)، امیر عابدزاده (ماریتیمو-ایران)، دایچی کامادا (اینتراخت فرانکفورت-ژاپن)، هایلی راسو (اورتون-استرالیا)، میلاد محمدی (خنت-ایران)، گلژیگیت علیکولوف (غیرت-قرقیزستان)، کومی یوکویاما (واشینگتون اسپیریت، ژاپن)، محمود وادی (المصری-فلسطین)، کریم انصاری‌فرد (آاک آتن-ایران) و نیکیتا روکاویتسیا (وسترن سیدنی-استرالیا) در این نظرسنجی قرار دارند.


این سایت در مورد بازیکنان ایرانی نوشت : «الکس تلس یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست‌های روی زمین که روز دوشنبه به منچستریونایتد پیوست 48 ساعت قبل از آن ضربه پنالتی را با پیراهن پورتو برابر امیر عابدزاده از دست داد تا یکی از 9 مهار دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی ماریتیمو باشد و این تیم در خانه قهرمان فصل گذشته پرتغال برنده شود.


میلاد محمدی در پیروزی 5 بر صفر خنت در لیگ بلژیک یکی از عوامل ویرانگری حریف بود و اعتماد سرمربی تیمش را برای بازی‌های بعدی جلب کرد. محمدی در این مسابقه علاوه بر پاس گلی که داد در گل‌های دیگر تیمش نیز مشارکت خوبی داشت.


کریم انصاری‌فرد با وجود اینکه دقایق کمی برای آاک آتن بازی کرد اما با گلی که برای باشگاه یونانی زد زمینه حضور این تیم را در مرحله گروهی لیگ اروپا (جام یوفا) فراهم کرد. مهاجم ایرانی در دقیقه 94 گل بسیار به موقع برای تیم جدید خود به ثمر رساند و پیروزی 2-1 را که چشمگیر و حیاتی بود، برابر تیم قدرتمند ولفسبورگ تأیید کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته