دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به میزبانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)؛

جلسه هم اندیشی امور قرآنی شهرستان ری برگزار شد

جلسه هم اندیشی امور قرآنی شهرستان ری به میزبانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر : 521275
photo5776088503648629824.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام، پیرو مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری، جلسه هم اندیشی امور قرآنی شهرستان ری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام برگزار شد.


جلسه هم اندیشی امور قرآنی شهرستان ری به میزبانی آستان مقدس با حضور مسئولین شهر، نمایندگان ارگان‌های مختلف شهرستان ری و مدیران آستان مقدّس برگزار شد.


در ابتدای این نشست خادم القرآن عباس سلیمی معاون فرهنگی و روابط عمومی آستان مقدّس ضمن عرض خیرمقدم بحضور میهمانان حاضر در جلسه به تشریح امور قرآنی شهر و اقدامات متمرکز قرآنی در آستان مقدس پرداخت.


در این همایش که با حضور رئیس اداره اوقاف شهرستان ری، رئیس اداره تبليغات اسلامی شهرستان ری، رئیس اداره ارشاد شهرستان ری، و نمایندگان فرمانداری شهرستان ری، شهرداری منطقه 20، اداره آموزش و پرورش منطقه 20، موسّسات قرآنی، و جمعی از معاونین و مدیران آستان مقدس همراه بود، حضار به تبادل نظر و هم اندیشی و ارائه پیشنهادات جهت ارتقاء سطح قرآنی شهر پرداختند.


لازم به ذکر است تعیین دبیر جلسات، معرفی نمایندگان ارگان‌ها جهت تشکیل جلسه، تشکیل کارگروه و طرح موضوعات قرآنی شهر در کارگروه و پرداختن به محورهای تعیین شده از مصوبات این جلسه بود. 


پیش بینی می‌شود از رهگذر تمرکز فعالیت‌های قرآنی شهر کهن ری در کربلای ایران اسلامی و وفاق و همدلی قرآنیان شهر در سایه سار پرچم قرآن کریم، شاهد شکوفائی هر چه بیشتر استعدادهای قرآنی در منطقه باشیم.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته