دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1399 - 15:55
کرونا همچنان می‌تازد؛

وضعیت بیماران و فوتی‌های کرونا در استان بوشهر چگونه است؟

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اعلام کرد: ۳۳۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.
کد خبر : 521241
1396070414535222812052844.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.


وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌ که از این تعداد ۲۹ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه چهار نفر از همشهریانمان روز دوشنبه و دو نفر امروز فوت‌ شده‌اند، اضافه کرد: موارد فوتی در رده سنی ۳۶ تا ۷۲ سال هستند که دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت، بیماری قلبی و عروقی و آسم بوده‌اند.


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه ‌اکنون ۴۶ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد اکنون ۲۳ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: همه موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۳ هزار و ۲۸۵ نفر بوده است.


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: با ثبت موارد فوتی جدید، مجموع جا‌‌ن‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۱۵ مهر به عدد ۶۱۸ ‏رسیده است.‏


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته