دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راهنمای کامل ثبت‌نام کلاس‌های مجازی واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پس از انتخاب واحد آماده حضور در کلاس‌ها می‌شوند، دانشجویان برای ورود به کلاس‌ها باید ابرازهای مورد نیاز را فراهم کنند.
کد خبر : 521196
AG8I0736.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همانند سایر دانشجویان کشور آموزش‌های مجازی را در پیش می‌گیرند. دانشجویان برای ورود به کلاس‌ها آنلاین باید وارد سامانه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی شوند که نشانی آن vadamap.iauec.ac.ir است.



پس از ورود به سامانه استان و واحد مورد نظر از طریق نقشه تعبیه شده انتخاب می‌شود.



سپس دانشجویان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات نام کاربردی و رمز عبوری که در اختیار آنها قرار می‌گیرد به صفحه آموزش مجازی وارد شوند.


در صفحه اصلی نام دروس به چشم می‌خورد. با کلیک کردن روی دروس برنامه زمانی دروس نمایان می‌شود که دانشجویان می‌توانند در زمان مقرر وارد سامانه شوند و در کلاس‌های حضوری شرکت کنند.


شیوه آموزش در کلاس‌های مجازی از طریق ارتباط تصویری آنلاین انجام می‌شود و مباحث آموزشی نیز به واسطه فایل‌های صوتی، متنی، تصویری، اتاق گفتگو و نظایر آن در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. از همین رو دانشجویان قبل از ورود به سامانه باید اقدامات لازم را انجام دهند.


دانشجویان برای ورود به کلاس مجازی باید آخرین نسخه نرم‌افزار Adobe Connect سال 200  روی رایانه نصب کنند. حتما باید با مرورگر فایرفاکس آنلاین شوند. اگر با مرورگر کروم وارد می‌شوند باید برخی از تنظیمات را تغییر دهند، دانشجویان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز برای تغییر تنظیمات مرورگر کروم را از واحد فناوری اطلاعات واحد مورد نظر دریافت کنند.


نصب مجموعه نرم‌افزارهای Microsoft Office،  مجهز بودن کامپیوتر مورد استفاده به هدست یا بلندگو و میکروفن، نصب نرم‌افزار Adobe Acrobat Reader روی رایانه و  نصب آخرین نسخه نرم‌افزار Flash Player روی رایانه به دانشجویان توصیه می‌شود.


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته