دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1394 - 16:23

سردار حسینی: ساختار مناسبی برای مقابله با بحران نداریم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه با توجه به مشکلات ساختاری شهر تهران در برابر بحران با مدیریت ضعیفی روبرو هستیم، گفت: در چنین شهری ما باید حواسمان خیلی جمع باشد و در مواقع بحرانی واکنش سریع به نمایش بگذاریم.
کد خبر : 52116

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در مانور ماشین‌آلات و تجهیزات ستاد برف‌روبی شهرداری تهران ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بایستی تفکر بسیجی را در تمام ارکان زندگی جاری و ساری کنیم.


وی با اشاره به ارتباط پلیس راهور با مجموعه مدیریت شهری افزود: پلیس با سایر بخش‌ها در سیستم مدیریت شهری همانند حمل و نقل و ترافیک، معاونت خدمات شهری می‌تواند ارتباط هم‌افزا و مثبتی را داشته باشد که البته امیدواریم این تعامل و ارتباط در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.


سردار حسینی تصریح کرد: امیدواریم ارتباط و همکاری بین پلیس و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به هر شکل افزایش یابد و این در حالی است که پلیس آمادگی خدمت‌رسانی در ایام زمستان به شهروندان را دارد.


رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: شهروندان به هر نحوی انتظار دارند که پلیس در هر مکان و محله‌ای حضور موثری را داشته باشد و این در حالی است که برخی از مسائل و موارد از حیطه اختیار ما خارج است.


وی ادامه داد: امیدواریم با یک اقدام بین بخشی شرایط بهتری جهت همکاری بین دستگاه‌های مختلف فراهم شود.


سردار حسینی با اشاره به آمادگی پلیس راهور تهران در ایام زمستان جهت همکاری و تعامل با معاونت خدمات شهری شهرداری تهران عنوان کرد: بنده به عنوان نماینده مجموعه پلیس راهور امادگی خود را برای هر آنچه که در شرح وظایف پلیس نهفته شده است اعلام می‌دارم.


سردار حسینی خاطرنشان کرد: در شهری مثل تهران و با توجه به مشکلات ساختاری شهر تهران در برابر بحران با مدیریت ضعیفی روبرو هستیم و در چنین شهری ما باید حواسمان خیلی جمع باشد و در مواقع بحرانی واکنش سریع به نمایش بگذاریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته