دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1394 - 17:56
واحد شیراز

تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا/ آغاز عملیات اجرای یادمان قبور شهدای گمنام

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، دکتر حمزه سارویی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی فارس به همراه معاونین، اساتید و کارکنان واحد شیراز بعد از شرکت در مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور در مزار شهدای گمنام این دانشگاه با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.
کد خبر : 52099

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، در این آیین که با هدف تجدید پیمان با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، حاضران با ذکر فاتحه و صلوات یاد و خاطره تمامی شهیدان انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حاشیه این آیین به خبرنگار آنا گفت : هر خیر و برکتی که نصیب انقلاب اسلامی ایران شده به برکت خون شهدا و مجاهدت های دلاورمردانه رزمندگان و جانبازان بوده است.
سارویی اضافه کرد: آسایش و آبادانی ملت پرافتخار ایران اسلامی در زیر سایه رشادت های فراموش ناشدنی جوانان غیور و با اخلاص در دوران هشت سال دفاع مقدس به دست آمده و این یک امر غیر قابل انکار است.


وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان یک اصل دانست و گفت : تمامی شهدا با جان فشانی هایشان به ملت ایران به خصوص جوانان این مرز و بوم درس وحدت و یکپارچگی دادند.
وی بیان کرد : وظیفه همه ما در وضعیت کنونی و در مقابل هجمه های مختلف فرهنگی از جانب دنیای غرب و استکبار ، حفظ وحدت ، یکپارچگی و حمایت و پشتیبانی مطلق از ولی فقیه می باشد.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی فارس سرسبزی همیشگی درخت تنومند انقلاب را مدیدن خون شهدا ذکر کرد و ادامه داد: احترام به جایگاه و مقام والا و آسمانی شهدای اسلام باید به عنوان سرمشق زندگی برای مسوولان و مردم باشد.


دکتر علی لیاقت، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در حاشیه این مراسم به خبرنگار آنا گفت: عملیات اجرای المان قبور مطهر شهدای گمنام این دانشگاه شروع شده و به یاری خداوند متعال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. وی همچنین از افتتاح پروژ‌های عمرانی بزرگ دانشگاه در دهه پرفروغ فجر خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته