دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1399 - 14:46
وزیر کشور:

هفته ناجا فرصتی مغتنم برای بیان مجاهدت‌های سبزپوشان نیروی انتظامی است

وزیر کشور در پیامی به مناسبت هفته ناجا، این هفته را فرصتی مغتنم برای بیان مجاهدت‌های ایثارگران و سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی برشمرد.
کد خبر : 520911

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی با تبریک هفته ناجا پیامی صادر کرد. متن کامل پیام  جانشین فرماندهی کل قوا در امور ناجا بدین شرح است:


در سالی که بنا بر تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سال جهش تولید مزین شده و علیرغم شرایط خاص کشور که ناشی از همه‌گیری بیماری منحوس کرونا و جنگ اقتصادی ظالمانه غرب و متحدان منطقه‌ای آن علیه جمهوری اسلامی ایران است- نیروی انتظامی با تلاش و همت مضاعف و روحیه ایثارگری و مجاهدگونه، بحمدالله همچون سالیان گذشته با اقتدار و صلابت در راستای اهداف عالی نظام اسلامی، انجام وظیفه کرده است.


بدون تردید، بهره‌مندی از نعمت فراگیر نظم و امنیت پایدار در سرتاسر میهن عزیز اسلامی بدون ذکر بخش انکار ناپذیر سهیم در این نعمت که همان سازمان پاک‌دست، ولایتمدار، انقلابی و قانونمدار باشد غفلتی بزرگ و جفایی اغماض‌ناپذیر است.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، فرارسیدن هفته ناجا را فرصت مغتنمی دانسته تا ضمن اذعان بر مجاهدت‌های آن ایثارگران و سبزپوشان خدوم در این شرایط خاص اجتماعی و اقتصادی و تبریک و تهنیت این هفته، از زحمات جنابعالی، فرماندهان، رؤسا و کارکنان خدوم و زحمت‌کش نیروی انتظامی در سراسر کشور قدردانی کنم.


از دیگر سو، قرابت زمانی این هفته با فرارسیدن ایام اربعین حسینی را رهنمونی می‌دانم که تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را در حفظ و حراست از ارکان و ارزش‌های اصلی دین مبین اسلام به ما گوشزد می‌کند. عزت همگان را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت دارم.


انتهای پیام/4106/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته