دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سپاه به‌زودی از شناورهای اقیانوس‌پیما رونمایی می‌کند

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: زیرساخت‌های لازم برای حضور این نیرو در آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها طراحی شده ‌است و به‌زودی از شناورهای اقیانوس‌پیمای این نیرو رونمایی می‌شود.
کد خبر : 520877
1.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار رمضان زیراهی روز دوشنبه به مناسبت ۱۶ مهر ماه سالروز نبرد مستقیم شهدای نیروی دریایی سپاه با آمریکای جنایتکار در خلیج فارس اظهار کرد: سپاه امروز در زمین، هوا و دریا حضور دارد و تلاش می‌شود با تقویت زیرساخت‌ها، حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها به مراتب بیشتر شود.


وی درباره آمادگی نیروی دریایی سپاه گفت: اگر در زمان جنگ تنها چند شناور راکت انداز و چند سکوی موشکی کرم ابریشم در اختیار داشتیم امروز با تکیه بر توان داخلی جوانان این سرزمین به انواع شناورهای راکت و موشک‌انداز در بردهای مختلف مجهز شده و با اقتدار در خلیج فارس از منافع جمهوری اسلامی محافظت می‌کنیم.


زیراهی اضافه کرد: امروز نیروی دریایی سپاه با مجهز شدن به پهپادها و موشک‌های مختلف ساحل به دریا به عنوان یک قدرت در غرب آسیا تبدیل شده‌ است که امکان انجام عملیات‌های مختلف را دارد.


وی ادامه داد: همچنین علاوه بر امکانات سخت افزاری نیروی دریایی سپاه با داشتن نیروی انسانی با همان روحیه و معنویت و فراگیری آموزش‌های مختلف از آمادگی خوبی برخوردار است و اگر دشمن دچار هرگونه خطای محاسباتی شود با پاسخ محکم فرزندان این مرز و بوم از جمله نیروی دریایی سپاه روبرو می‌شود.


فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه یادآور شد: رزمندگان این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس سرسختانه در مقابل آمریکا ایستادند و استکبار جهانی را با آن همه تجهیزات و امکانات به ستوه آوردند.


زیراهی اضافه کرد: استکبار جهانی برای جبران شکست‌ها و حفظ آبرو و هیمنه خود در خلیج فارس به انجام چندین عملیات بزدلانه از جمله سقوط هواپیمای مسافربری ایرباس اقدام کرد و با این اقدام نه تنها آبروی خود را حفظ نکرد بلکه شکست بزرگی نیز متحمل شد.


وی ادامه داد: تاریخ دفاع مقدس نشان داد جوانان ایرانی با تکیه بر توان خود توانستند در دوران دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را در هم بشکنند. امروز نیز با تکیه بر توان نیروهای انقلابی می‌توان سازمان رزمی متناسب با خود ایجاد و با کمترین سرمایه‌گذاری بزرگترین بهره را ببریم، همچنانکه نیروهای سپاه با قایق‌های کوچک خود عملیات‌های غرورآفرینی را خلق کردند.  


فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: زیرساخت‌های لازم برای حضور این نیرو در آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها طراحی شده‌ است و بزودی از شناورهای اقیانوس پیمای این نیرو رونمایی می‌شود.


زیراهی یادآور شد: آمریکا که در دوران دفاع مقدس به خلیج فارس آمده بود تا اراده مردم ایران را در هم بشکند با اقتدار جوانان ایرانی روبرو شد و هیمنه‌اش درهم شکست.


انتهای پیام/4106/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته