دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1394 - 16:45
قلی پور:

مهمترین شاخصه بسیج، اخلاص و بصیرت و پایداری است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: بسیج بزرگترین مجموعه منسجم فرهنگی، نظامی و پشتوانه ولایت و حکومت اسلامی‌اند، اساتید بسیجی باید نماد علمی و فرهنگی کشور باشند.
کد خبر : 52087

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام دکتر حسن قلی پور در نشست صمیمی با اساتید بسیجی دانشگاه، تصریح کرد: امروز ما به حضور پر شور بسیجیان بیش ازهر زمانی نیازمندیم، حمایت خالصانه بسیج در دوران دفاع مقدس بعد از جنگ درعرصه‌های سازندگی، علمی، فرهنگی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. این عزیزان نقش تعیین کننده‌ای در پیشبرد اهداف مهم انقلاب و نظام اسلامی داشته‌اند.


سرپرست واحد بابل افزود: اساتید بسیجی ما می‌توانند برنامه ریزی منسجم و آینده نگرانه دانشجویان و آحاد مردم را تشویق و ترغیب به حضور در فعالیت‌های علمی و فرهنگی کنند.


قلی‌پور بیان کرد: تمام تلاش‌های ما دانشگاهیان باید این باشد که فرهنگ اصیل جبهه را به خوبی به پشت جبهه منتقل کنیم، آن هم نیاز به برنامه‌ریزی کارآمدی برای معرفی این فرهنگ در جامعه دارد.


وی با تاکید بر اینکه بسیج باید الگو و نمونه اخلاق و رفتار و کردار خوب در جامعه باشد و این مهم را باید از خود شروع کند، ادامه داد: بسیج اساتید و دانشجویی باید نماد علمی و دینی اخلاق باشند و بتوانند مدارج علمی و پژوهشی را در سطح بالای بدست آورند.


سرپرست واحد بابل با توجه به تلاش و کوشش تاریخی دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه، گفت: همت،هوشمندی، پایداری و تلاش های بسیجی وار و دلسوزانه میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی توفیقاتی را برای مجموعه بزرگ علمی و فرهنگی کشور به همراه داشته است که همیشه در تاریخ دانشگاه ماندگار خواهد ماند.


قلی پور بصیرت افزایی و علم اندوزی توام با اخلاق را مهمترین وظایف اساتید بسیجی دانست و افزود: روحیه اخلاص و ایثار و از خودگذشتگی یکی از خصایص بارز بسیجیان ما است که نقش کلیدی و بی‌بدیلی در تعالی و بالندگی کشور دارند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته