دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1399 - 15:38
با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت؛

معرفی معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 520626
637374172712317799_md.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان هرمزگان در جلسه تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس خدامحوری، قرارگرفتن در مسیر اهل‌بیت و صبر و استقامت را سه مؤلفه اصلی در عبور از شرایط سخت دانست.


وی گفت: انجام کار با هدف رضای خداوند با بهره‌مندی از سیره امامان معصوم علیه‌السلام با استقامت و بردباری بسیاری از کارهای به ظاهرناشدنی را شدنی می‌کند.


ابراهیمی با قدردانی از تلاش‌های متولیان عرصه فرهنگی در دانشگاه عنوان کرد: اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان رضایت‌بخش و ستودنی است.


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: تحقق محورهای گام دوم انقلاب و عملیاتی کردن شعار سال(جهش تولید) از مأموریت‌های مهم دانشگاه به‌عنوان مرکز تحول در جامعه است که باید با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های دانشگاه جامه عمل پوشانده شود.


به گزارش آنا، در پایان این مراسم که با حضور معاونان و کارکنان معاونت دانشجویی فرهنگی واحد بندرعباس برگزار شد، محمود صباحی‌زاده به‌عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و از تلاش‌های سعید مرادپور قدردانی شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته