دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1394 - 13:05

پیکر غضنفر رکن‌آبادی شناسایی شد و فردا به تهران منتقل می‌شود

در حالی که یک منبع موثق اعلام کرده است که پیکر غضنفر رکن آبادی، سفیر اسبق ایران در لبنان شناسایی و فردا به تهران منتقل می‌شود، رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با آنا این مسئله را رد یا تایید نکرد.
کد خبر : 52060

یک منبع موثق در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل آنا ضمن اعلام خبر شناسایی پیکر غضنفر رکن آبادی، سفیر اسبق کشورمان در لبنان اعلام کرد که پیکر وی فردا به تهران منتقل می‌شود.


این منبع آگاه خبر داد که جواب آزمایش «دی ان ای» رکن‌آبادی تأیید کرده که پیکر کشف‌شده مربوط به وی بوده است.


اوحدی: در حال تطبیق اثر انگشت و دی‌ان‌ای با پیکر هستیم


در حالی این منبع موثق از شناسایی پیکر رکن آبادی خبر داد که سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آنا درباره انتشار خبر شناسایی پیکر رکن آبادی اظهار کرد: بر اساس شواهدی که از سوی دولت عربستان در اختیار ما قرار گرفته است و هم‌اکنون با حضور خانواده رکن‌آبادی در حال تطبیق دادن مستنداتی از قبیل اثر انگشت و دی‌ان‌ای هستیم، امیدواریم به زودی وضعیت نهایی این موضوع روشن شود.


به گفته وی، هنوز نتیجه نهایی شناسایی پیکر غضنفر رکن‌آبادی،سفیر اسبق کشورمان در لبنان و علی‌اصغر فولادگر، از کارشناسان نظامی و سایر مفقودان فاجعه منا مشخص نشده است.


اوحدی گفت: پس از شناسایی دو نفر دیگر از زائران مفقود حادثه منا در روزهای اخیر تعداد مفقودین حادثه منا در حال حاضر به 15 تن رسیده است. همچنین خانواده پنج تن از مفقودین حادثه منا نیز برای شناسایی به عربستان اعزام شد‌ه‌اند و برای تعدادی دیگر نیز فردا ویزا صادر می‌شود تا هر چه سریعتر وضعیت مفقودین این حادثه مشخص شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته