دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1399 - 14:11
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز به آنا خبر داد؛

اخذ مجوز راه‌اندازی ۲ مدرسه جدید سما در بندرگز

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز از اخذ مجوز راه‌اندازی 2 باب مدرسه سما در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : 520581
IMG_2896.JPG

مجید محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بندرگز اظهار‌ کرد که با تلاش‌های صورت‌گرفته مجوز راه‌اندازی دو باب مدرسه سما در مقطع دبیرستان غیردولتی دخترانه متوسطه اول و دبستان دخترانه در شهرستان بندرگز اخذ شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز بیان کرد: برای اخذ مجوز و راه‌اندازی مدارس جدید سما پیگیری خوبی از طریق مسئولان استانی و شهرستانی انجام گرفت و حمایت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان، شهرستان و شورای سیاستگذاری سمای استان در اخذ مجوز مؤثر بود.


این استاد دانشگاه از راه‌اندازی مدرسه پیش‌دبستانی و دبستان دخترانه با بیش از 60 دانش‌آموز خبر داد و اظهار کرد: این مدرسه با کادر و مدیریت مجرب از سال تحصیلی جدید آغاز به کار کرده است؛ اما مدرسه دخترانه  متوسطه اول با توجه به زمان محدود برای اطلاع‌رسانی و جذب دانش‌آموز، راه‌اندازی آن به سال تحصیلی آینده موکول شد.


این مسئول دانشگاهی از برنامه‌های توسعه و گسترش مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در آینده نزدیک خبر داد و به آنا گفت: با توجه به بازخورد خوب مدرسه پسرانه سما در این شهرستان از لحاظ فضا، تجهیزات آموزشی، نیروی انسانی مجرب و توانمند و استقبال خوب خانواده‌ها، راه‌اندازی مدرسه متوسطه اول پسرانه سما، سال آینده در دستور کار این دانشگاه قرار می‌گیرد.


محمدنژاد کمک به تعلیم و تربیت در حوزه آموزشی را از اهداف راه‌اندازی مدارس سما عنوان کرد و افزود: مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز با جذب نیروهای توانمند و با تجربه سعی در ابداع رویه‌های جدید آموزشی به فرزندان جامعه و استفاده از تکنولوژی‌های نوین آموزشی در تربیت نسل آینده جامعه دارد.


به گزارش آنا با راه‌اندازی این دو باب مدرسه، تعداد مدارس سمای وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز به سه باب مدرسه افزایش پیدا کرد که با توجه به ‌امکانات و تجهیزات خوب و پیشرفته با استقبال خوب خانواده‌های منطقه روبه‌‌رو شده است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته