دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1399 - 15:07

احتمال تعطیلی لیگ کشتی؟/ قوانین سفت و سخت برای گوش‌شکسته‌ها

با وجود اینکه برخی محدودیت‌ها در پایتخت اعمال شده و برگزاری مسابقات لیگ کشتی در روزهای آینده مورد تردید قرار گرفته است.
کد خبر : 520578
AALI4257.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روز گذشته استاندار تهران برخی محدودیت‌های پایتخت را به مدت یک هفته اعلام کرد که در یکی از بندهای آن باشگاه‌های پربرخورد به خصوص کشتی و جودو به مدت یک هفته تعطیل شوند. با توجه به اینکه مسابقات لیگ کشتی در گروه«ب» سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود با توجه به این محدودیت شائبه عدم برگزاری مسابقات لیگ مطرح شده است. 


مهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار آنا با رد عدم برگزاری مسابقات لیگ گفت: با توجه به اینکه تیم‌ها در قرنطینه به سر می‌برند بنابراین عدم برگزاری مسابقات لیگ اصلاً در دستور کار نیست. پیرو مذاکراتی که با وزارت ورزش و بهداشت داشتیم آن‌ها تمام تمهیدات را برای برگزاری مسابقات لیگ فراهم کردند و در نهایت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی این مسابقات را برگزار کردیم. در حال حاضر تیم‌ها در قرنطینه هستند و  وزن‌کشی هم فردا صورت می‌گیرد. 


وی افزود: خوشبختانه مسابقات لیگ در گروه «الف» به بهترین شکل برگزار شد و به صورت کلی از تمامی کشتی‌گیران، داوران و اعضای کادر فنی هر روز تست خون گرفته می‌شد و هیچ نمونه تست مثبت کرونا نداشتیم.البته دو نفر مشکوک بودند که بعد از اینکه دوباره تست کرونا از آن‌ها گرفته شد، این دو نفر دچار حساسیت و سرماخوردگی شده بودند اما با این حال بلافاصله آن‌ها را از تیم‌ها جدا کردیم. 


رئیس سازمان لیگ عنوان کرد: حتی قوانین و مقررات  هم در خوابگاه بیشتر از قبل شده است به گونه‌ای که اتوبوس‌ها هم در حالت قرنطینه هستند به گونه‌ای که از خانه کشتی تا خوابگاه هم کشتی‌گیران در محیط کاملاً امن باشند. 


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته