دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1399 - 13:01
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری ۶۴ باند در طرح کاشف ۴

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در مجموع طرح کاشف ۴، ۶۴ باندی که فعالیت داشتند را دستگیر کردیم و ۱۵ باند سارق اماکن و منازل منهدم شد.
کد خبر : 520566
637273082766989093_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردارحسین رحیمی حاشیه اجرا  طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ که ظهر امروز ضمن تبریک پیروزی تیم پرسپولیس اظهار کرد: در ادامه طرح های مختلفی که پلیس برای امنیت پایتخت به مرحله اجرا میگذارد، امروز شاهد تلاش‌های پلیس آگاهی پایتخت هستیم.


وی افزود: چهارمین مرحله طرح کاشف بر علیه سارقان به مرحله اجرا گذشته شد.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: جرایمی از جمله سرقت مسلحانه، آدم ربائی ، قتل، سرقت اماکن و .... را سارقان انجام میدادند و ۲۶۲ نفر سارق، مالخر، زورگیر و مجرمان به عنف دستگیر شدند .


رحیمی بیان کرد: ۷۵ نفر از این افراد تحت عنوان مامور فعالیت داشتند و ۶۶ نفر در امر سرقت اماکن و منازل فعالیت میکردند که دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: باندی ۳ نفره خودروها را سرقت میکردند و با جعل سند، جعل شماره موتور و... خودروها را می‌فروختند و این باند ۱۰ سال فعالیت داشت.


وی گفت: تمام اعضای باند دستگیر شدند و باند ۱۳ نفره سارق موتور سیکلت‌ها را نیز دستگیر کرده ایم و ۵۰ موتورسیکلت گران قیمت از این باند کشف شده است.


سردار رحیمی بیان کرد: ۳۱ نفر در رابطه با جعل و کلاهبرداری دستگیر شده‌اند و ۳ شرکت لیزینگ خودرو که بالغ بر ۳۰۰ نفر شاکی دارد را دستگیر کردیم.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: مردم به شرکت های لیزینگی اعتماد نکنند و چندین باندی که انواع و اقسام مدارک دولتی را جعل می‌کردند منهدم شدند.


وی ادامه داد: ۱۶ نفر در رابطه با قتل، سرقت مسلحانه، آدم ربائی و ... دستگیر شدند.


سردار رحیمی بیان کرد: محکومان فراری در امان نخواهند بود و برنامه ریزی انجام شده تا کسانی که برابر احکام قضایی مجرم هستند، در طرح پلیس دستگیر شوتد و تحویل مراجع قضایی داده شوند‌.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در مجموع طرح کاشف ۴، ۶۴ باندی که فعالیت داشتند را دستگیر کردیم و ۱۵ باند سارق اماکن و منازل منهدم شد.


وی افزود : ۵ باند جعل و کلاهبرداری را نیز منهدم کردیم و در مجموع ۲۶۲ نفر دستگیر شدند.


سردار رحیمی بیان کرد: بالغ بر ۲۸۱۳ فقره از سرقت‌های انجام شده مردم در این مرحله تا به الان کشف شده است. 


فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: تلاش بر این است اموال مکشوفه در حداقل ممکن تحویل داده شود.


وی گفت: به مردم توصیه میکنم سامانه نما پلیس آگاهی را مشاهده کنند.


انتهای پیام/۴١۴٨


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته