دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زمان بازگشت پرسپولیس به ایران مشخص شد/ افزایش نگرانی‌‌‌ها در خصوص ابتلا به کرونا

زمان بازگشت کاروان تیم پرسپولیس به ایران در حالی مشخص شد که نگرانی‌ها در خصوص افزایش همه‌گیری ویروس کرونا وجود دارد.
کد خبر : 520517
___portada_normal_recorte1.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 14 امروز از فرودگاه دوحه به سمت تهران پرواز خواهد کرد و حوالی ساعت 16 وارد تهران می‌شود.


کانون هواداران باشگاه پرسپولیس با هماهنگی‌هایی که انجام داده‌اند مراسمی برای استقبال از اعضای تیم تدارک دیده‌اند و می‌خواهند با تعدادی هوادار مشخص شده مراسم استقبال را برگزار کنند اما کانال‌های هواداری که متوجه زمان بازگشت شده‌اند قصد حضور حداکثری در فرودگاه را گرفته‌اند.


با توجه به تذکرات دکتر کیانوش جهانپور  رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت در خصوص جشن‌های هواداران پرسپولیس در شهرهای مختلف کشور که بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت و بدون تردید اثرات مخرب آن در روزهای آینده تلفات بر اثر ویروس کرونا را افزایش می‌دهد، باید دید کانون هواداران باشگاه پرسپولیس با کمک نیروی انتظامی مستقر در فرودگاه می‌تواند مانع ازدحام هواداران شود تا اثرات منفی کرونا بر روی تمامی افراد حاضر در فرودگاه کمتر شود.


در این میان احتمال آنکه تغییری در زمان پرواز تیم پرسپولیس ایجاد شود یا اینکه اطلاع رسانی  دقیقی در این زمینه از سوی باشگاه پرسپولیس انجام نشود، وجود دارد تا مشکلات احتمالی برای سرخپوشان وجود نیاید.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته